Gå til innhold

Yes!!! Endelig kontroll på sukkerhelvete!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var tilnærmet godterifri fra April i fjor til Desember så skeijet jeg litt ut så mistet jeg rett å slett kontrollen.

Skulle ta kontroll på mandag, men det ble alltid neste mandag. Passet jo så dårlig vettu, en dag uten sjokolade, chips eller brus. Var jo så sliten, skulle bare nyte smaken osv osv med ræva unnskyldninger.

Uansett, på mandag etter at buksa ikke passet hoppet jeg på vekta og fikk konstatert at det var 4kg siden Desember.

Så kom viljestyrken, drøye litt ekstra før jeg spiste søt. I dag har jeg virkelig jobbet med meg selv for å ikke spise eller kjøpe noe søt. Lovet meg 50g sjokolade i kveld og det aller beste. Det smakte ikke godt!! Jeg har vunnet!!! Nå er det jeg som har kontrollen, ille sukker hungeren!!! Jaaaa😁😁😁

Anonymous poster hash: 615ed...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg tok tak selv for 4,5 uke siden nå og har ikke rørt verken sjokolade, smågodt, boller, brus, kaker, is eller noe annet siden da. Ikke så mye som en ørliten smakebit en gang. Er superstolt, for jeg var ekstremt avhengig av sukker, så jeg skjønner hva du mener. Du er flink, stå på! :)

Anonymous poster hash: 59c95...129
Skrevet

Imponert!!:-))

Anonymous poster hash: 51b71...c16

Skrevet

Så bra! Jeg tok tak selv for 4,5 uke siden nå og har ikke rørt verken sjokolade, smågodt, boller, brus, kaker, is eller noe annet siden da. Ikke så mye som en ørliten smakebit en gang. Er superstolt, for jeg var ekstremt avhengig av sukker, så jeg skjønner hva du mener. Du er flink, stå på! :)

Anonymous poster hash: 59c95...129

Takk!! Så flink du har vært som har kuttet alt, skjønner godt at du er stolt!!

Får håpe det holder denne gangen. Det er så godt å føle at jeg har kontrollen over hva jeg stapper inn og ikke kroppen/suget som styrer!!

Anonymous poster hash: 615ed...9d9

Skrevet

Det blir lettere etter hvert. Har ikke spist godteri siden september, og kake bare unntaksvis (mammas 70-årsdag og en gang eller to i jula.)

Men jeg koser meg med nøtter, det er godt, sunt og mettende.

Anonymous poster hash: 7d135...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...