Gå til innhold

Flere som ser på "The 100"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til ny sesong! 😍

 

Anonymous poster hash: b3cad...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på! 

Gleder meg vilt til ny sesong jeg også! 

Har så veldig vondt av Clarke, og lurer på hvordan hun skal klare seg alene, og hvor hun evt. havner! Og om hun klarer å tilgi seg selv.



Anonymous poster hash: 99558...91d
Skrevet

Jeg ser også på. Er veldig spennende.

Skrevet

Oppdaget serien denne uken, blitt hekta i rekordfart! Begynte på sesong 2 i dag. :)

 

Anonymous poster hash: 36492...f7e

Skrevet

Jaaaa!!! Den beste serien på lenge!

 

Men hva mener dere? Ny sesong? Var det sesongavslutning i går??? Tipper den ikke kommer igjen da! Ingen av seriene jeg blir henta pp kommer tilbake! Venter fortsatt på sesong to av diverse serier...:/

 

Anonymous poster hash: b58a7...ffe

Skrevet

Ja ser på å sett sesong 2. Var sesongavslutning i USA forrige uke. Sesong 3 starter i oktober tror jeg.

 

Veldig spennende:-))

 

Anonymous poster hash: 768b9...e32

Skrevet

Jaaaa!!! Den beste serien på lenge!

 

Men hva mener dere? Ny sesong? Var det sesongavslutning i går??? Tipper den ikke kommer igjen da! Ingen av seriene jeg blir henta pp kommer tilbake! Venter fortsatt på sesong to av diverse serier...:/

 

Anonymous poster hash: b58a7...ffe

Den er fornyet til sesong 3 iallefall! 

Men ja, alle seriene jeg liker blir også kansellerte, så jeg bare venter på at denne også får samme skjebne. 

 

Anonymous poster hash: 99558...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...