Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Gleder meg til ny sesong! 😍 Anonymous poster hash: b3cad...e33
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg ser på! Gleder meg vilt til ny sesong jeg også! Har så veldig vondt av Clarke, og lurer på hvordan hun skal klare seg alene, og hvor hun evt. havner! Og om hun klarer å tilgi seg selv. Anonymous poster hash: 99558...91d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Oppdaget serien denne uken, blitt hekta i rekordfart! Begynte på sesong 2 i dag. Anonymous poster hash: 36492...f7e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Jaaaa!!! Den beste serien på lenge! Men hva mener dere? Ny sesong? Var det sesongavslutning i går??? Tipper den ikke kommer igjen da! Ingen av seriene jeg blir henta pp kommer tilbake! Venter fortsatt på sesong to av diverse serier...:/ Anonymous poster hash: b58a7...ffe
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Ja ser på å sett sesong 2. Var sesongavslutning i USA forrige uke. Sesong 3 starter i oktober tror jeg. Veldig spennende:-)) Anonymous poster hash: 768b9...e32
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Jaaaa!!! Den beste serien på lenge! Men hva mener dere? Ny sesong? Var det sesongavslutning i går??? Tipper den ikke kommer igjen da! Ingen av seriene jeg blir henta pp kommer tilbake! Venter fortsatt på sesong to av diverse serier...:/ Anonymous poster hash: b58a7...ffe Den er fornyet til sesong 3 iallefall! Men ja, alle seriene jeg liker blir også kansellerte, så jeg bare venter på at denne også får samme skjebne. Anonymous poster hash: 99558...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå