Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Det frister sånn, men jeg har aldri laget det. Hvordan tilbereder dere de og hvilket tilbehør har dere? Anonymous poster hash: 05060...8ec
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Ååå, scampi er en av mine favoritter!! Kan jo brukes til det meste.. Tapas f.eks, da surrer jeg først olje, hvitløk og chilipaste i ei panne, når det har blitt varmt og godt hiver jeg i scampien, den skal ikke ligge i for lenge (ca 3 min) ellers blir den seig. Ved siden av er disse et must for meg: Serranoskinke, manchego, stekt sopp, godt brød og aioli..patatas bravas er også godt om du er like glad i karbohydrater og stivelse som meg Så kan man ha scampi pasta. Da gjør jeg som over men har også mye kruspersille i panna, før jeg har i scampien har jeg i litt hvitvin i panna (1-2dl), så scampiene, skrur ned varmen til laveste styrke og så har jeg i vanlig kremfølte, ca 1,5-2dl.. Kok opp pasta ved siden av.. Nommenom!! Endret 19. mars 2015 av Syltebærtyttetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå