Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Hvor? Dyrt? Hva gjorde dere der? Anonymous poster hash: bcdfc...226
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Grand Canaria. Passe Slappet av, badet, dro på tur og andre freriektiviteter Anonymous poster hash: fbc9f...07f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Er det spesielt varm der da? Hadde en tur til Tenerife før jul og det var knapt 20 grader.. Jeg vil ha sol og varme- men ikke Thailand Anonymous poster hash: bcdfc...226
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Er det spesielt varm der da? Hadde en tur til Tenerife før jul og det var knapt 20 grader.. Jeg vil ha sol og varme- men ikke Thailand Anonymous poster hash: bcdfc...226 Vi har sikkert forskjellige ønsker. Jeg syns det er helt topp med 18-22 grader når det er - 15 grader hjemme. Syns det er deilig å dra bort og gjøre noe annet. Også deilig at det ikke er så varmt at vi ikke klarer å gjøre noen ting. Anonymous poster hash: fbc9f...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå