Gå til innhold

Hcg sent, noen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært gravid en gang, ingen tester slo ut før jeg var 11 uker på vei. Produsere hcg sent sa legen. Blir det sånn neste gang jeg blir gravid? At jeg produserer sent hcg ? Noen med erfaring ang dette?

Anonymous poster hash: 41216...94a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? :)

Skrevet

? :) ingen ? :o

Skrevet

Jeg har fire barn, tre av gangene testet jeg positivt på dagen for forventet mens, men en av gangene testet jeg ikke positivt før 1,5 uke etter forventet mens. Aner ikke hva som skjedde den ene gangen, jeg har helt regelmessig mens hver 28.dag og har aldri vært mer enn en dag forsinket. Barnet jeg ikke testet positivt med før i uke 6 ble også født 17 dager før termin så jeg var jo gravid selv om testene ikke ble positiv.

Anonymous poster hash: 4abb9...e90
Skrevet

Jeg har fire barn, tre av gangene testet jeg positivt på dagen for forventet mens, men en av gangene testet jeg ikke positivt før 1,5 uke etter forventet mens. Aner ikke hva som skjedde den ene gangen, jeg har helt regelmessig mens hver 28.dag og har aldri vært mer enn en dag forsinket. Barnet jeg ikke testet positivt med før i uke 6 ble også født 17 dager før termin så jeg var jo gravid selv om testene ikke ble positiv.

Anonymous poster hash: 4abb9...e90

Okay. Takk for svar, jeg fikk ikke posetiv test før i uke 11, å h*n ble født 19 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...