Gå til innhold

Flere med pinglete sønner her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er så redd for smerte og ubehag at jeg blir helt oppgitt. Men han kan godt slå seg halvt i hjel mens han leker, og det gjør ingenting. Søsteren min har to sønner og de er likedan. Jentene er ikke på samme måte. Er det et guttesymdrom?

Anonymous poster hash: 71ffe...eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fire gutter, og de er absolutt ikke slik. En av dem ramlet ned fra et lekeapparat en gang og slo albue og skulder ut av ledd, samt pådro seg brudd i albuen. Gråt rett etter, men klaget ikke et sekund, verken under undersøkelsene eller i løpet av de seks ukene han måtte gå med gips. De tar glatt blodprøver og sprøyter. Tannlege er ikke noe problem. Slår seg gule og blå på fotballbanen. Kommer hjem med oppskrubbete og blødende knær og albuer, uten at de egentlig vet hva som har hendt.

Anonymous poster hash: 248ab...3ae

Skrevet

Eldste sønnen min (9) er ekstremt pysete og sensitiv. Han klager og styrer for hver minste mikroskopiske sår, flis i fingeren, liten blåkul osv. Får han flis i fingeren så bruker han ikke hånda resten av dagen... Tar han blodprøve i fingeren hos legen så er det rett før han besvimer. Vi har aldri dullet med han og har prøvd å tøffe han opp best mulig, men han er visst bare sånn.

Anonymous poster hash: 00f8d...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...