Gå til innhold

Dårlig kundeservice.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å måtte tåle dårlig kundeservice om jeg velger større varehus og rimeligere varer.

Heretter så skal jeg velge de mindre butikkene, betale litt mer og føle meg trygg på kjøpet og bli behandlet som et menneske.

 

Hvorfor må store varehus bety dårlig kundeservice????



Anonymous poster hash: 0e59c...4db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min opplevelse er omvendt, men lykke til med småhandel



Anonymous poster hash: 706f3...28c
Skrevet

Fordi de ansetter fjortiser som er billige i drift i stedet for folk som faktisk liker å jobbe med service og som kan noe om faget (sko, klær, elektronik, whatever).

 

Anonymous poster hash: f6d84...df6

Skrevet

 

Min opplevelse er omvendt, men lykke til med småhandel

 

Anonymous poster hash: 706f3...28c

 

 

Surpomp

 

Anonymous poster hash: 0e59c...4db

Skrevet

Her er det motsatt! På det største senteret i Bergen har jeg fått helt fantastisk kundeservice av ansatte som faktisk kan mye om produktene de selger.



Anonymous poster hash: 7dc5b...557

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...