Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg er så lei av å måtte tåle dårlig kundeservice om jeg velger større varehus og rimeligere varer. Heretter så skal jeg velge de mindre butikkene, betale litt mer og føle meg trygg på kjøpet og bli behandlet som et menneske. Hvorfor må store varehus bety dårlig kundeservice???? Anonymous poster hash: 0e59c...4db
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Min opplevelse er omvendt, men lykke til med småhandel Anonymous poster hash: 706f3...28c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Fordi de ansetter fjortiser som er billige i drift i stedet for folk som faktisk liker å jobbe med service og som kan noe om faget (sko, klær, elektronik, whatever). Anonymous poster hash: f6d84...df6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Min opplevelse er omvendt, men lykke til med småhandel Anonymous poster hash: 706f3...28c Surpomp Anonymous poster hash: 0e59c...4db
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Her er det motsatt! På det største senteret i Bergen har jeg fått helt fantastisk kundeservice av ansatte som faktisk kan mye om produktene de selger. Anonymous poster hash: 7dc5b...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå