Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Mormor måtte hente sønnen på 2 idag.Han hadde diaré og feber.Jeg spurte om det hadde vært flere bleier.Nei,det var bare denne og den var som vann,sa de. Mormor hentet han og sa det hadde vært utrolig varmt i barnehagen.Han hadde ikke hatt noen flere bleier og hadde ikke feber.Han var i god form.Jeg har ikke vært hjemme idag.Pappaen henter han og han har ikke hatt flere bleier og er i god form.Synger og koser seg. Karakteriseres dette som diaré egentlig?Jeg tenker at han skulle fått to eller flere for at det skulle være diaré? Almenntilstanden er veldig god og han er jo ikke syk. Jeg kan sende han i Bhg i morgen? Han er sjelden syk og barn har jo alltids litt av og på avføring.. Anonymous poster hash: 79f08...77a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Han kan godt være syk selv om det bare er en bleie til nå! Ingen av mine tre barn har hatt litt "av og på avføring", kommer en diarébleie er det enten i full gang, eller det kommer lenge etter. Barnehagen må tenke på barnets beste, og de andre barns best. Han kan godt være slapp i barnehagen for så å være i fin form når han kommer hjem. Anonymous poster hash: eb638...f27
Tipp topp Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Nei en løs bleie er ikke karakterisert som diaré. Hadde fint sendt han i barnehagen i morgen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 En bleie er IKKE diare. Hurra for uopplyste barnehagetanter. Anonymous poster hash: d3561...390
LeTwinsA Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Jeg hadde sendt i bhg i morgen, dersom det ikke hadde vært flere slike avføringer før imorgen.....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Hvis han har feber, skal han ikke i bhg.... Anonymous poster hash: c7202...622
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Hvis han har feber, skal han ikke i bhg.... Anonymous poster hash: c7202...622 Ooops, så nå at du skrev at han ikke hadde feber..... Anonymous poster hash: c7202...622
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Har vi barn på samme avdeling tro? Opplevd akkurat det samme nylig. Sendte den friske ungen dagen etter! Anonymous poster hash: cda67...b5f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Jeg ble også oppringt av bhg pga at hun var 'utilpass'. Når mannen hentet henne sa tanten: 'hun satte seg bare ned og gråt. Da skjønner jeg år hun er syk'. Javel, så at en toåring gråter innimellom er heeelt uvanlig?? Anonymous poster hash: 76e45...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå