Gå til innhold

Hadde dere tatt eksen i hus en hel helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen til venninna mi har et stort ønske om at faren skal overnatte hos dem rundt konfirmasjonen, og har mast om dette over lengre tid. Vi som kjenner dem vet at denne mannen behandlet henne svært dårlig, gjennom flere år. Likte ingen av vennene hennes, snakket nedsettende om henne, manipulerte henne, tok ikke ansvar for gutten og gjorde gjerne narr av henne i sosiale sammenhenger. Han prøvde også å få henne til å tro at andre tenkte negativt om henne, for så å trygle henne om å gi det et siste forsøk (med tanke på ungen). Uansett, vi var veldig glade da det ble slutt mellom dem.

Nå bor de et stykke unna hverandre, og faren vil komme til dekket bord. Mor ordner/bestiller/ betaler, men vet rett og slett ikke om hun orker å ha denne mannen i hus. Hva tenker dere? Bør hun bare svelge tre kameler, for guttens skyld? Eller forlange at eksen overnatter hos noen andre (har tilbud av andre i området, gjennom mor).

Anonymous poster hash: 55511...ea3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotell er en fin oppfinnelse....

Skrevet

Hotell er bra, men så føles det jo ille å ikke komme gutten i møte på dette (det er jo hans dag).

Hadde jeg bestemt, hadde det blir hotell. (Og kanskje måtte da også far betalt en del av kalaset?)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Nei. Mor skal også ha det godt denne helgen. Om du får drittsekken inn på deg ei hel helg kommer dette til å påvirke ditt humør, og humøret ditt kommer til å prege festen. Hold ham unna.

Skrevet

Var en gang i en lignende situasjon, og valgte å svelge den kamelen. Jeg har alltid vært glad for det i ettertid. Det kostet meg mye mindre enn det gledet, tross alt.

Skrevet

Var en gang i en lignende situasjon, og valgte å svelge den kamelen. Jeg har alltid vært glad for det i ettertid. Det kostet meg mye mindre enn det gledet, tross alt.

Med en eks som hadde behandlet deg dårlig i flere år? Orket du virkelig å ha han så tett på? Det hadde aldri jeg gjort.  HI

Skrevet

Med en eks som hadde behandlet deg dårlig i flere år? Orket du virkelig å ha han så tett på? Det hadde aldri jeg gjort. HI

Jeg vet jo ikke hva din søster har opplevd. I min situasjon valgte jeg å se på det som at det var en midlertidig ubehagelighet mot at min datter fikk et minne for livet. Han går ikke inn på meg lenger, fordi jeg ikke lar ham gjøre det. Det bestemmer jeg jo selv.

Skrevet

Lar eks overnatte og tar selv inn på hotelø da kanskje?

Anonymous poster hash: 39c91...31c

Skrevet

Jeg gjorde det en gang å aldri mer!!!

Anonymous poster hash: 2173f...2de

Skrevet

Aldri i verden! Men min eks var både fysisk og psykisk voldelig. Det er en kamel jeg engang hadde orket å diskutert. Jeg kan strekke meg langt for barna, men å sette vårt eget ve og vel på spill gjør jeg ikke. Barna husker ikke hvordan han var. De har ikke sett bildene eller rapportene. Blir det spørsmål om far kan komme inn i vårt hjem er svaret nei.

Anonymous poster hash: 026d9...d12
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ta eksen i hus, rundt konfirmasjonen. Kommer nok til å angre, siden han er en kar som kun er ute etter å kommentere negativt, men så lenge det kan gjøre konfirmanten glad...

Skrevet

her bør sønnen få bestemme, ikke at mor og far har et dårlig forhold

Anonymous poster hash: 070eb...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...