Gå til innhold

Kjøpe body i str 92?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en søppelsekk full av klær i str 92, veldig hyggelig. Men ingen bodyer, kun gensrer, bukser, pysjamas osv. Trenger man body i str 92? Han bruker 86 nå. De vi fikk klærne av har tydeligvis droppet å kjøpe body i str 92. Hva gjorde dere som har større barn?

Anonymous poster hash: be7e3...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på barnet.

Min yngste gutt på 18 måneder bruker bodier i str. 98 nå.

Min eldste gutt var nesten 2,5 år og bleiefri da han gikk over til str. 92, ingen body på ham.

Anonymous poster hash: 0b3e0...c9e

Skrevet

Vi brukte body så lenge ungene brukte bleie. Så joda, vi kjøpte bodyer i str 92.

Anonymous poster hash: d3550...aa1

Skrevet

Her brukes det body ennå ja, og i str 92 -98 og noe i 104- så lenge han bruker bleie.

Skrevet

Vi sluttet med body da babyen var 8-10'mnd. Syns det var enklere med bukse og genser bare

Anonymous poster hash: 0fbc8...7a4

Skrevet

Begge mine brukte body i str 92. Da de var 2,5 begynte de på str. 98 og da sluttet vi med body.

Anonymous poster hash: aab34...fd1

Skrevet

Brukte body i 92. Brukte bodyer i ull i 98 i vinter. Kjøpt gensere mest ellers i nå 98 og 104.

Skrevet

Vi har fra før av noen gensrer og syns at det går fint å bruke de, eneste at det kan bli litt luftig i blant. Men syns ikke at vi har behov for body med tanke på bleia.

HI

Anonymous poster hash: be7e3...ad5

Skrevet

Bestilte nettopp 5 bodyer i str 98 til min toåring.

Syns det er et herk når buksa og genseren skiller seg.

Skrevet

Vi sluttet med body etter str 86. Hun var litt lang i ryggen, så det var vanskelig å finne noen som passet både i lengden og på armene.

Skrevet

Hvor er det godt utvalg på bodyer i str 98? I butikkene finner jeg sjelden. Kun på babyshop jeg har funnet noen.

Skrevet

Jeg synes det er kjekt å ha genser og bukse nå, da det er myyyye enklere å sjekke bleia. Bruker str 92. 

Skrevet

Vi sluttet med body da hun sluttet med kryping, og gikk istedet. Rundt 11mnd. Ble ikke glipe så ofte da, og så er det så godt å kunne stryke myk babymage. 😊

Anonymous poster hash: c2ce9...0ad

Skrevet

Hvor er det godt utvalg på bodyer i str 98? I butikkene finner jeg sjelden. Kun på babyshop jeg har funnet noen.

Name it

Anonymous poster hash: 8a524...734

Skrevet

Bruker body str 92. Kler bare av seg og tar av bleien hvis hun går med genser...

Anonymous poster hash: c42f8...7ec
Skrevet

Jeg kjøpte på Eplehuset.no nå. Bl.a Kivat har god kvalitet og god passform.

Skrevet

Vi kommer nok til å bruke body så lenge ungen bruker bleie. Særlig om vinteren. Så her har vi bodyer opp til str 104.

Anonymous poster hash: c845b...9d3

Skrevet

Har nettopp kjøpt bodyer i 92. Så slipper han glipper.

Skrevet

Jeg kjøpte på Eplehuset.no nå. Bl.a Kivat har god kvalitet og god passform.

Takk- det skal sjekkes ut!

Og takk for tipset om name it, anonym. Gensere ig bodyer derfra blir ofte for smale for barnet mitt. Synes også det er lav bomullsprosent i plaggene derfra.

Skrevet

Begge mine sluttet med body da de vokste ut av str 86. Mye lettere å sjekke og skifte bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...