Iselilja Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Ikke av det kinky slaget, altså😉 Har fått overtidskontroll på sykehuset på tirsdag. Er da en uke over ultralydrermin, og tre uker over min termin. Er så trygg på min egen termin at jeg blir bekymret over å gå så lenge. SF-målene svever godt over det skraverte feltet. Jordmor utførte stripping før nr to ble født, og da startet fødselen samme dag (ni dager før termin).
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 er jo ultralyd terminen som er riktig Anonymous poster hash: a9e42...2c4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 er jo ultralyd terminen som er riktig Anonymous poster hash: a9e42...2c4 eh, nei. Den har faktisk en feilmargin på opptil 10 dager. Usikker på om du får en privat jordmor til å strippe deg, ta en ringerunde. Anonymous poster hash: d6513...afe
Iselilja Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2015 er jo ultralyd terminen som er riktig Anonymous poster hash: a9e42...2c4 Det er godt mulig, men da har jeg testet positivt før befruktning, og gynekologen bommet med to uker i uke 12😉Blir uansett bekymret når SF-målet har svevd over det skraverte feltet i forhold til mensterminen, altså ligget langt over hvis man følger ul-termin. Og nå er jeg over beggevterminene og kunne tenkt meg å komme igang snart😊 Legen snakker om barn i femkilosklassen, og det vet jeg ikke om jeg klarer å presse ut. Sistemann var 3800, og da kunne jeg ikke gå uten smerter på 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå