Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Eller blir det litt for enkelt synes du? https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/474x/53/59/3b/53593bdfbb1b50efe798604754413e20.jpg Anonymous poster hash: 5ff2c...1a7
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Kan ikke bli finere. Anonymous poster hash: 6c86f...743
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Flott! Jeg hadde en nokså lik selv, og pyntet litt med bittesmå "diamanter" innimellom. Ikke mange, og knapt synlige, men det ga den lille ekstra piffen. Anonymous poster hash: 52734...415
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Den fineste jeg vet om. Enkel, tidløs og fin
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 19. mars 2015 #10 Skrevet 19. mars 2015 Helt utrolig nydelig! Tidløst og classy!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #13 Skrevet 19. mars 2015 Romantisk og pent <img title=":)" class="bbc_emoticon" src="http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/default/Happy.gif" data-cke-saved-src="http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/default/Happy.gif" /> Jeg ønsker noe lignende, med noen bittesmå hvite blomster festet rundt omkring... Anonymous poster hash: fe100...6f2
Jezebel Skrevet 19. mars 2015 #14 Skrevet 19. mars 2015 Utrolig mye finere enn disse overdådige monsteroppsatsene.
Gjest Marge Simpson Skrevet 19. mars 2015 #15 Skrevet 19. mars 2015 Kanskje den fineste jeg har sett!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #16 Skrevet 19. mars 2015 Nå ble jeg glad da tror jeg det blir noe slikt! HI Anonymous poster hash: 5ff2c...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå