Gå til innhold

Skal det ikke mer til?(BV)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på kafé med en gammel klassevenninne i går, og sitter igjen med en vond følelse. Hun begynte å snakke om yngre mødre, og viste meg en blogg(ikke en kjent blogger) skrevet av en ung jente med baby. Tenker rundt 17-18 år. Venninnen min synes dette var så grusomt at hun planla å melde henne til BV? Når jeg spørte hvorfor hadde hun ingen konkret svar, og snakket seg litt bort. Nå angrer jeg for at jeg ikke sa ordentlig i fra hva jeg synes. Jenten så tilsynelatende oppegående ut, og hadde ikke skrevet eller lagt ut noe som var bekymringsverdig. Skal det ikke mer til for å melde noen til barnevernet?

Anonymous poster hash: a5bca...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på kafé med en gammel klassevenninne i går, og sitter igjen med en vond følelse. Hun begynte å snakke om yngre mødre, og viste meg en blogg(ikke en kjent blogger) skrevet av en ung jente med baby. Tenker rundt 17-18 år. Venninnen min synes dette var så grusomt at hun planla å melde henne til BV? Når jeg spørte hvorfor hadde hun ingen konkret svar, og snakket seg litt bort. Nå angrer jeg for at jeg ikke sa ordentlig i fra hva jeg synes. Jenten så tilsynelatende oppegående ut, og hadde ikke skrevet eller lagt ut noe som var bekymringsverdig. Skal det ikke mer til for å melde noen til barnevernet?

Spurte mente jeg selvsagt,mobilen som tuller.

Skrevet

Nei. En bekymrings melding holder.

Folk melder pga en følelse. Skulle et land bli styrt pga en følelse så hadde ting hvert anderledes. Det ville ikke fungert. Bv er bygd opp på personlige meninger.

Bv gjør mye bra, men desverre mye vondt.

Anonymous poster hash: c9a40...e66

Skrevet

Du er fryktelig uklar. Hun hadde tenkt å melde fordi denne jenta hadde en blogg?

Eller leste hun noe på bloggen hun mente var bekymringsverdig?

Anonymous poster hash: 00e10...2a4
Skrevet

Du er fryktelig uklar. Hun hadde tenkt å melde fordi denne jenta hadde en blogg?

Eller leste hun noe på bloggen hun mente var bekymringsverdig?

Anonymous poster hash: 00e10...2a4

HI her.

Hun ville melde henne pga alderen,hun synes det var så sjokkerende med så unge mødre. Uff, har vondt i mammahjertet

Skrevet

Spesielt av din venninne. Skulle alle som er en 16-18 år blitt meldt til barnevernet pga alderen deres, ja, da hadde BV hatt det jammen meg travelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...