Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #51 Skrevet 19. mars 2015 -prøvd snus -brukt spiral -stått på snowboard -reist til Thailand -feiret bursdagen min av fri vilje -kjøpt et klesplagg jeg har vært helt fornøyd med til kroppen min -hatt orgasme under sex -lakket tåneglene -flettet håret mitt -spist brødskive uten å kaste biten jeg holder i (bakteriefobi/tvangstanke) -tatt lappen -husket filmer etter jeg har sett de -eid hund eller katt Anonymous poster hash: d988b...2b5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #52 Skrevet 19. mars 2015 Hoppet i fallskjerm Snakket med fremmede på bussen Følt meg 100% vellykket som mor Angret på utdannelsen min Fått helt taket på strikking Likt å trene Sett mine foreldre fulle Stått på vannski Begynt på en bok jeg ikke leste ferdig Rengjort sluket i dusjen Strødd sand om vinteren Hatt en normal avslappet samtale med de ansatte i barnehagen Anonymous poster hash: 6a318...f7e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #53 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har aldri Hatt sex med andre enn mannen min Anonymous poster hash: 5ef49...9b0
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #54 Skrevet 20. mars 2015 Oj..Jeg har gjort alt som er nevnt her Utenom å ha reist til Australia Kommer ikke på noe annet jeg kan liste opp her Anonymous poster hash: ebf40...ce9 Inkludert jomfrufødsel? Haha, JEG har gjort alt utenom å reise til Australia - jomfrufødsel også Ikke særlig jomfru nå lenger, da. Anonymous poster hash: ae3e7...702
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #55 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har aldri hatt en jobb jeg har likt, og jeg har aldri hatt fast jobb. Anonymous poster hash: c8701...72d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2015 #56 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har aldri -tatt tatovering -hatt analsex, jentesex eller trekant -hoppet i strikk eller fallskjerm -vært i Afrika eller sør-Amerika -elsket en mann sånn at jeg hadde ville gjøre hva som helst for ham Anonymous poster hash: 98f37...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå