Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Går det an å begynne på swingkurs uten partner? Anonymous poster hash: 8f2a8...2d4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Det går an. Men vær forberedt på at det noen ganger står damer i "kø" ved sida fordi det ikke er nok menn til å danse med dem. Dette skjer likevel ikke så ofte, og du ser jo hvor mange menn det er i forhold til damer når du begynner kurset. Anonymous poster hash: 7cca2...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå