Gå til innhold

Vil ta mc-lappen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen mødre her som kjører motorsykkel?? Har drømt om å ta MC lappen lenge og vurder å lære meg å kjøre.. Me jeg vet ikke helt om jeg er personen som passer til å kjøre MC er jo lett nervøs av meg. Er det vanskelig å ta lappen evt for en dame å kjøre harley davidson? har hørt de er ganske tunge....



Anonymous poster hash: dc69f...0e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lappen, men har ikke kjørt på flere år. Vekta på sykkelen har ikke så mye å si, det går mest på teknikk. Hvis du er nervøs, vet jeg ikke helt om det er noe du vil trives med på sikt. Man er jo utsatt, og får trafikken veldig "tett på" med lyder, lukter og alt som hører med. Det forsterkes på en måte i kombinasjon med høy fart.

 

Men det vil du jo merke fort hvis du prøver, kan du ikke ta et par kjøretimer og se?

Skrevet

Jeg tok lappen for 10 år siden. Var gøy til å begynne med, men innså etter hvert at det var veldig risikofylt. Har ikke kjørt noe særlig de siste 5 åra og i fjor sogte jeg sykkelen. Bruk pengene på noe anna er mitt råd.



Anonymous poster hash: 32071...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...