Gå til innhold

50 år og rynker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 50 år gammel og har naturlig nok både litt rynker og litt grått i håret. Er ikke det helt normalt? Hvorfor skulle jeg forsøke å skjule det?



Anonymous poster hash: b9ecc...118
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Hvem sier du må skjule det? Føler du det eller sier noen det? Man kan være vakker med grått hår og rynker

Skrevet

Det hører med.

Skrevet

Helt normalt. Hvem sier du må skjule det? Føler du det eller sier noen det? Man kan være vakker med grått hår og rynker

Virker ikke som om det er mange her inne som våger å gå ut døta uten farget hår og et godt lag sminke. (For å ovedrive litt) Alle gjør det bare for å føle seg vell selv pg bryr seg ikke det minste om hva andre velger, men redselen for ikke å se minst 10 år yngre ut enn de er lyser fra omtrent hvert 3. innleg.

 

Anonymous poster hash: b9ecc...118

Skrevet

 

 

Helt normalt. Hvem sier du må skjule det? Føler du det eller sier noen det? Man kan være vakker med grått hår og rynker

Virker ikke som om det er mange her inne som våger å gå ut døta uten farget hår og et godt lag sminke. (For å ovedrive litt) Alle gjør det bare for å føle seg vell selv pg bryr seg ikke det minste om hva andre velger, men redselen for ikke å se minst 10 år yngre ut enn de er lyser fra omtrent hvert 3. innleg.

 

Anonymous poster hash: b9ecc...118

Det inntrykket har ikke jeg. Men man tolker vel ting forskjellig😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...