Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg er snart 50 år gammel og har naturlig nok både litt rynker og litt grått i håret. Er ikke det helt normalt? Hvorfor skulle jeg forsøke å skjule det? Anonymous poster hash: b9ecc...118
Sint naken biltyv Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Helt normalt. Hvem sier du må skjule det? Føler du det eller sier noen det? Man kan være vakker med grått hår og rynker
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Helt normalt. Hvem sier du må skjule det? Føler du det eller sier noen det? Man kan være vakker med grått hår og rynker Virker ikke som om det er mange her inne som våger å gå ut døta uten farget hår og et godt lag sminke. (For å ovedrive litt) Alle gjør det bare for å føle seg vell selv pg bryr seg ikke det minste om hva andre velger, men redselen for ikke å se minst 10 år yngre ut enn de er lyser fra omtrent hvert 3. innleg. Anonymous poster hash: b9ecc...118
Sint naken biltyv Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Helt normalt. Hvem sier du må skjule det? Føler du det eller sier noen det? Man kan være vakker med grått hår og rynker Virker ikke som om det er mange her inne som våger å gå ut døta uten farget hår og et godt lag sminke. (For å ovedrive litt) Alle gjør det bare for å føle seg vell selv pg bryr seg ikke det minste om hva andre velger, men redselen for ikke å se minst 10 år yngre ut enn de er lyser fra omtrent hvert 3. innleg. Anonymous poster hash: b9ecc...118 Det inntrykket har ikke jeg. Men man tolker vel ting forskjellig😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå