GĂ„ til innhold

Er dette "feil" ? 2mnd gammel baby🐣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt sover sÄklart mye da han bare er 2mnd gammel. PÄ natten sover han sÄklart i sengen sin pÄ vÄrt soverom. Om dagen har han pleid Ä sove i stuen hvor vi oppholder oss. I det siste har jeg begynt Ä bÊre han litt inn i sengen sin pÄ dagtid da han sover best der. Men sÄ slo det meg, blir barnet forvirret nÄr jeg gjÞr det? Tror han det er natt hele tiden hvis han blir lagt i sengen? Hvor sover/ sov deres smÄ rundt den alderen?

Anonymous poster hash: 8aaf0...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips: ikke tenk sÄ mye pÄ slike ting.

Anonymous poster hash: a09e1...05f

Skrevet

Min sov ogsÄ mye pÄ soverommet da han var baby, men han ble ikke dÞgnvill pga det.

Skrevet

Det er ikke babyene selv bevisst lÊrer seg forskjell pÄ natt og dag, i alle fall ikke i den grad du mener her. Det er hormoner i kroppen og en "indre klokke" som forteller har noe Ä si her. SÄ smÄ babyer sover gjerne hvor som helst, og jeg kan ikke se noe som helst feil I at du bruker soverommet. Det er jo der de sover :)

Anonymous poster hash: 1deb5...549

Skrevet

Jeg tror heller ikke det der er noe Ä tenke pÄ.

Men hvis du gjÞr det sÄ kan du jo kanskje la vÊre Ä ha det like mÞrkt pÄ rommet som det er pÄ nattestid. Etterhvert vil det jo bli leggerutiner ved nattlegging som forbereder babyen pÄ at nÄ skal vi sove lenge for nÄ er det natt....

Skrevet

Jentene mine sov overalt . Om jeg ventet besÞk bar jeg de inn i senga , ellers sov de mye i hjÞrnet pÄ sofaen , pÄ fanget eller i vogn.

sov i senga si eller vÄr pÄ natta.

Skrevet

Mine sov i senga si pÄ soverommet, dag som natt. Ingen dÞgnforvirring. Ellers stÞtter jeg den fÞrste kommentaren. Ikke heng deg opp i sÄnne smÄting, du kommer til Ä bli smÄgal over ting som in the end ikke har noe Ä si. Jeg var nemlig sÄnn med fÞrstemann :)

Anonymous poster hash: a4fb6...098

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...