Gå til innhold

Hvordan vasker dere Pierre Robert ullklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med Milo på ullprogram, eller sammen med andre klær på 40 grader, med vanlig vaskepulver?

Anonymous poster hash: 0a0b8...6d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

30-40 vask ullprogram med mila. Henger opptil tørk... Ull skal ikke vaskes med vanlig vaskepulver

Anonymous poster hash: 26369...d59

Skrevet

Vasker det på ullprogram med vaskemiddel for ull (økologisk). Økologisk skyllemiddel. Vasker det aldri sammen med andre klær.

Anonymous poster hash: 5fa99...ef1

Skrevet

Vasker det på ullprogram med vaskemiddel for ull (økologisk). Økologisk skyllemiddel. Vasker det aldri sammen med andre klær.

Du skal da ikke bruke skyllemiddel på ulla. Det ødelegger fibrene

Anonymous poster hash: 4eb52...4aa

Skrevet

Vasker det på ullprogram med vaskemiddel for ull (økologisk). Økologisk skyllemiddel. Vasker det aldri sammen med andre klær.Anonymous poster hash: 5fa99...ef1

Du skal da ikke bruke skyllemiddel på ulla. Det ødelegger fibrene Anonymous poster hash: 4eb52...4aa

D finnes ullskyllemiddel....

Anonymous poster hash: 460c8...77b

Skrevet

Tydeligvis feil for jeg syns ulla fra Pierre Robert blir så stygg og hullete fort. Har ikke det problemet med annen ull da.

Skrevet

Pierre Robert er et av de få ullmerkene som holder seg fint lenge her hos oss. Vasker det med Milo på ullprogram, og henger det opp til tørk. (Ikke tørketrommel.)

Skrevet

Ullklærne til sønnen min fra PR holder seg veldig bra, ser ut som nye etter bruk hele vinteren. Bruker øk skyllemiddel for ull ja :-). Hilsen hun som vasker på ullprogram med økologisk vaskemiddel for ull.

Skrevet

Ullprogram 40 grader med Milo flytende ullvaskemiddel.

Skrevet

På 40 grader sammen med andre klær uten ullprogram ei heller ullvaskemiddel, og gjerne tøymykner for vanlige klær. Altså alt feil ... Holder seg helt fint, hatt disse plaggene i snart to år, de vaskes også ganske ofte da gutten skvetter litt.

Anonymous poster hash: 08a77...73f

Skrevet

På 40 grader sammen med andre klær uten ullprogram ei heller ullvaskemiddel, og gjerne tøymykner for vanlige klær. Altså alt feil ... Holder seg helt fint, hatt disse plaggene i snart to år, de vaskes også ganske ofte da gutten skvetter litt.

Jaja, men då ødelegg du ullens egenskaper. Men det er kanskje ikkje så viktig....?

Eg syns pr-plagga er greie, men går ofte fort opp i sømmen f.eks. Forøvrig håndvasker eg flekker, yoghurt og grøt-gris med gallesåpe og slenger i vaskeaskina på ullprogram med milo

Anonymous poster hash: ccbe7...351

Skrevet

Sammen med andre klær på spareprogram 40 grader og MED Milo.

Skrevet

Jaja, men då ødelegg du ullens egenskaper. Men det er kanskje ikkje så viktig....?

Eg syns pr-plagga er greie, men går ofte fort opp i sømmen f.eks. Forøvrig håndvasker eg flekker, yoghurt og grøt-gris med gallesåpe og slenger i vaskeaskina på ullprogram med milo

Anonymous poster hash: ccbe7...351

De hadde jo en test på det der, og fant ut at det hadde ingenting å si om man brukte ullvaskemiddel eller vanlig vaskemiddel.

Jeg har brukt vanlig etter det, går helt fint!

Anonymous poster hash: 92ac7...02d

Skrevet

40 graders ullprogram med vaskemiddel beregnet på ull fra Rema. Tørketrommel. Holder seg fint.

Skrevet

Jeg vasker også ulltøyet på ullprogram med Milo, men synes ikke klærne blir rene jeg. Grøt, gulp og lignende er liksom like fint etter en runde i maskina

Anonymous poster hash: ffba7...701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...