Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Her er det fortsatt ingen snop/snacks spist i år.. Og savner det ikke
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Ikke så bra tydeligvis Anonymous poster hash: 3968e...b98
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Jeg sluttet i oktober, og har ikke spist sukker eller kunstig søtning etter det. Går veldig bra. Anonymous poster hash: 99518...a59
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Det holdt ut februar. I mars skulle jeg unne meg litt innimellom, men det går jo ikke. Litt ble til litt for mye. Så fra 1. april er det full stopp igjen. Anonymous poster hash: c2907...576
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Ja, jeg har også mest sansen for totalstopp Jeg ble veldig oppmerksom på meg selv i ula - at jeg satt og spiste på autopilot og ikke koste meg med det en gang. Nå er ikke jeg normalt sett den som har spist så mye av godteri i hverdagen, men jeg kan å skikkelige kick av og til. Har kjent snev av det etter snopestopp også, men ikke noe videre plagsomt. I går var det varmt og sol, og da fikk jeg veeeldig lyst på kuleis. Mitt hemmelige sommervåpen vil bli frossen banan og frosne appelsinbåter. Det er kjempegodt Jeg gjør dette mest som sport jeg nå da, skal se hvor lenge jeg kan klare å holde meg. Sånn det har gått så langt, så kanskje for alltid :D Jeg har sagt at jeg skal ta meg en dessert på nyttårsaften, men det er ikke sikkert jeg har lyst på en gang... og det vil sikkert bli fryktelig søtt..
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Jeg sluttet i oktober, og har ikke spist sukker eller kunstig søtning etter det. Går veldig bra. Anonymous poster hash: 99518...a59 Merker du noen forskjell på kroppen? Humøret? Helsa generelt? Kjempebra da!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Det holdt ut februar. I mars skulle jeg unne meg litt innimellom, men det går jo ikke. Litt ble til litt for mye. Så fra 1. april er det full stopp igjen. Anonymous poster hash: c2907...576 Hvorfor ikke stopp fra i dag? Det der er så typisk tjukkasholdning! Anonymous poster hash: 65d51...477
ltcg Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Klarte meg ikke jeg heller,skulle kose meg litt en lørdag og det var det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Jeg sluttet i oktober, og har ikke spist sukker eller kunstig søtning etter det. Går veldig bra. Anonymous poster hash: 99518...a59 Merker du noen forskjell på kroppen? Humøret? Helsa generelt? Kjempebra da! Ja, deilig å slippe dårlig samvittighet hele tiden. Kroppen har mer energi og føles renere. Slipper det konstante suget etter sukker og Pepsi max. Anonymous poster hash: 99518...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå