Gå til innhold

Har dere det sånn noen ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei sosial og veldig utadvendt dame. Har det godt på alle vis, og trives med livet mitt. Men jeg har noen dager innimellom, der jeg ikke orker kontakt med andre mennesker. Jeg gidder ikke ta telefonen, hvis noen ringer bare for å kjase og prate. Og jeg orker ikke besøk.

Ikke fordi jeg er deprimert eller noe, jeg vil bare være i mitt eget selskap og koble ut alt rundt meg.

Andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 0b72f...e93
Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, jeg har det sånn. Jeg er langt fra svært sosial, men innenfor normalen. Likevel trekker jeg meg stadig tilbake og dyrker ensomheten.

Skrevet

Her også. Er vanlig sosial, men trenger å koble helt ut og bare være alene.Ofte når barna er hos faren sin for helgen, låser jeg dørene og nyter å være mutters alene uten å gjøre noen ting!

Anonymous poster hash: cadd8...246

Skrevet

Jepp, men så er jeg ikke en supersosial person i utgangspunktet da ;) Trives i eget selskap og må ha noen egentid inni mellom.

Anonymous poster hash: 71975...13c
Skrevet

Så bra å høre at vi er flere. Jeg føler meg noen ganger nærmest unormal, for jeg kan nesten være truende til å løpe og låse døren hvis jeg hører det kommer en bil.....Det er nødvendigvis ikke fordi jeg ikke liker vedkommende som vil på besøk, men jeg orker bare ikke å ha noen der hvis dere skjønner...

HI

Anonymous poster hash: 0b72f...e93
Skrevet

Jeg er ekstremt ekstrovert, men det skjer at jeg engang i blant ikke orker andre mennesker enn meg selv og bareikaderer med i sofaen, og ikle svarer om noen ringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...