Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Ser på skattekortet at beregnet inntekt er 490 000.- Fikk nettopp en ny stilling, og kommer til å tjene litt mer. Kan jeg bare oppgi feks. 600 000 til skatteetaten? Vet ikke om det blir fult så mye, men vil forsikre meg mot baksmell neste år... Anonymous poster hash: c0c35...5a8
Appelsinpiken Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Ja, jeg har manipulert meg til høyere trekkprosent hvert år. Vanligvis blir man trukket tabell, men om man krysser av at man har to jobber så blir det prosentkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå