Gå til innhold

r man med barn på babyshower??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke, jeg! Det skal holdes her, og jeg har barn på 2, 7 og 8. Tenkte å kanskje ha de hjemme, i hvert fall de eldste. Mammaen har også en ettåring, kan han være med?

Anonymous poster hash: 92e85...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 55706...774

Skrevet

Hvorfor ikke?<br />

Skrevet

Jeg syns ikke man burde ha med barn på baby shower. Fokset skal være hos den gravide :-) 

Skrevet

Nei absolutt ikke. Dette er fest for den gravide og ikke barneselskap.

Skrevet

Nei....men går det an???<br />

Skrevet

Jeg har vært på to babydusjer, begge gangene har det vært barn der.

Anonymous poster hash: e9ff5...3ef

Skrevet

Jeg ble invitert i babydusj i fjor. Da tok jeg med 4-åringen. Var andre barn der også

Anonymous poster hash: bd64c...b7b

Skrevet

Jeg tenker at de som arrangerer må bli enige om konseptet - det er vel ingen fasit? Foregår det på kveldstid er det for voksne, foregår det på dagtid lørdag eller søndag må man bare bli enige om det er med eller uten barn.

Om det er du som inviterer og arrangerer, og du har planlagt at dine barn skal være til stede, bør du åpne for at de andre har med sine barn også. Dersom du inviterer uten barn, bør heller ikke dine barn være til stede.
Jeg drar gjerne på barnefrie arrangementer, men om andre har barna sine der, vil jeg ha med mine også. Velger ikke bort tid med mine egne unger for å bruke den på andres...

Anonymous poster hash: 3c7c9...8af
Skrevet

Nei, er derfor jeg lurer...det er kl 17 på en lørdag, jeg tenkte som sagt å sette bort 2-åringen, men beholde de store jentene på 7 og 8. Dette er søsterene til hun som skal ha babyshower, er ikke jeg som skal arrangere, men min stedatter som har bedt om å holde det her og da blir jeg jo med litt i planleggingen:)

Skrevet

Du får spørre :) Den siste jeg var på tok jeg med mine på 8 mnd og 3 år. Fikk beskjed av arrangørene om å ta dem med, "som pynt og for å sette stemninga" 😄

Anonymous poster hash: e9ff5...3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...