Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Når det står foreløpig skatt tilgode, betyr det at jeg får igjen pengene eller må jeg betale? Blir usikker på det hvert år av en eller annen grunn...nå kan jeg enten slippe jubelen løs...eller drive med noe seriøs sparing fremover... Anonymous poster hash: 2691f...da6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Tilgode betyr at du får igjen.. Restskatt betyr at du skal betale Anonymous poster hash: 965bf...9ad
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Oh happy days!!! Sommerferien er reddet!!! Anonymous poster hash: 2691f...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå