Gå til innhold

Noen som ser her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er NOEN hos oss.

Jeg får ingen ubehagelig følelse så det er nok noen som bare vil oss godt.

Jeg har alltid hørt lyder og hatt en følelse av at noen er i nærheten. Spesielt på soverommet.

Etter vi fikk en liten har det blitt enda mer merkbart. Det er en kvinne som liker barn. Og hun passer godt på, litt for godt.

Hver natt våkner jeg av at senga mi rister som om noen skumper borti og litt etter våkner lille. Skjedd HVER natt siden vi kom hjem fra sykehuset.

Jeg har et gammelt gullkors som har en lang fin historie og som jeg føler beskytter meg.

I går hang jeg denne over sengen til lille og for første gang har hun ikke våknet rett etter senga mi ristet. I stede hørte jeg nå en mannsstemme som sa "nei, kom nå, kom"

I tillegg skrus vannet på badet ofte av når jeg vasker hender. Særlig om natten. Rørlegger finner ikke noe galt med blandebatteriet.

Kan fortelle om tusen andre hendelser også.

Noen her som ser og tar inn noe via denne teksten?

 

Anonymous poster hash: 4fabc...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...