Gå til innhold

Hvor ble det av foreldrefradraget mitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står jo ikke der? Det har alltid blitt delt mellom meg og far til barna. I vinter er det et år siden jeg flyttet fra han, og ungene har adresse hos han, men bor like mye hos oss begge. Kan det være årsaken? Har jeg ikke krav på noe? Hva med det jeg har betalt til SFO?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg tro fradraget står på eksen sin selvangivelsen. Han må da føre over fradraget til deg, eller dele det mellom dere hvis det går. Ellers får du ikke noe fradrag

Skrevet

ja, det burde vel være mulig å dele det enda? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...