Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Når er der normalt å få svar etter intervju? Jeg var på fredag - og ingenting har skjedd enda? Anonymous poster hash: 037fc...249
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Jeg var på intervju i går, og fikk beskjed om at det kunne ta 2 uker før jeg fikk svar. Anonymous poster hash: 729df...fb9
Modesty Blaise. Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Jeg pleier å gi kandidatene en beskjed på intervjuet om når de kan høre noe. Men at det tar ihvertfall en uke er helt vanlig.
førskolelæreren Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Opptil to uker. Hører du ingenting innen den tid er det på tide å se etter ny jobb.
3 blå Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Jeg var på intervju på en torsdag og tirsdag fikk jeg tlf om at jeg hadde fått jobben ☺️
førskolelæreren Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Kommer da sikkert ann på hvor mange som skal til intervju. Har noen erfaring med referansser? Ringer de hver gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå