Gå til innhold

Verdens dårligste mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klikket nettopp på 4-åringen.. Skikkelig 😳 mistet helt kontrollen! Ropte høyt til henne at nå er det nok osv! Øynene hennes ble sperret opp, og hun reagerte tydelig på det som skjedde!

Greia er at hun har oppført seg helt på trynet de siste 14 dagene.. Raserianfall uten like.. I dag satt hun f.eks å skrek/brølte og slo etter broren sin hele den 15-20 min bilturen hjem! Alt dette fordi hun spurte hvor jeg hadde funnet cherroxene hennes, og jeg sa at de sto på plassen hennes i Bhg.. Og i samme spor har det fortsatt - dette var siste runde av 4 eller 5 siden hun ble hentet i barnehagen! Så jeg fikk nok! Har sagt unnskyld, og sagt at det ikke er greit at mamma roper sånn til henne! Hun smilte og tøyset og sa det var greit 💕

Men jeg føler meg jo helt grusom..

Hva gjør jeg nå?

Tar jeg det opp igjen med henne i morgen?

Det skal sies at hun er veldig moden til å være bare 4.. Reflekterer mye selv over hva som er lov, ikke lov, snilt, dumt osv

Anonymous poster hash: cee33...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du gjorde var å rope høyt til henne? Vil ikke kalle dette for å klikke. Du sa unnskyld og hun godtok det, ikke nødvendig å ta det opp igjen imorgen. Noen ganger er det bra for barna å se at foreldrene også har følelser. Og så lenge du ikke roper(skriker?) til henne ofte så tar hun nok ikke skade av det som skjedde idag.

Du er ikke en dårlig mor. Noen ganger får man bare nok og da kan sånt skje. Du er bare et menneske:)

Anonymous poster hash: 931f0...4e3

Skrevet

Alle kan få nok en gang i blandt, du så feilen selv og du har sagt unnskyld, verdens dårligste mor er du ikke :)

Skrevet

Jeg tror du mangler litt perspektiv

Anonymous poster hash: 58433...aa3

Skrevet

Og du tror helt oppriktig at dette gjør deg til verdens dårligste mor?

Anonymous poster hash: ec85c...830

Skrevet

Kan dere vær så snill og slutte og kalle der for verdens verste mor.

Jeg har selv vokst opp med en helt jævlig mor, men hun var ikke verdens verste mor. Og det føles ut som et hån, når dere skal kalle dere det for små ting. Hva skal vi som virkelig hadde en jævlig mor si vi hadde da?

Anonymous poster hash: 00ad5...45e
Skrevet

Kanskje du skulle ha blitt forbanna litt tidligere? Høres ut som om 4-åringen bestemmer mer enn du!

Anonymous poster hash: 1ab05...40b

Skrevet

Slutt å skape deg.

Google verdens dårligste mor så får du litt perspektiv.

Barnet ditt trengte nok en oppvekker.

Anonymous poster hash: f948f...2d9

Skrevet

Får jeg lov å gjette er det nok mye å hente på foreldrerollen. Du bør nok tenke deg om litt. Men at det er det du sa som gjør det, stemmer ikke. Barnet ditt er ikke laget av glass, tåler fint å høre at hun ikke er en perfekt dokke til enhver tid. Og ja, det er å være en dårlig mor å ikke sette grenser for barna sine. Hvorfor i alle dager lat du henne sitte i 15 minutter å plage broren sin? Seriøst? Hva er det du lærer henne egebtlig!

Anonymous poster hash: ecb47...192

Skrevet

At du ikke gjør mer når ungen din oppfører seg som en uoppdragen drittunge gjør deg til en dårlig mor ja, men ikke verdens verste. Google baby Brianna eller hva hun het så ser du...

Skrevet

er sundt å klikke litt innimellom :P

høres kanskje ut som om du er for smørblid noen ganger.. Jeg må noen ganger bli skikkelig sint så mine røvere skjønner at jeg mener alvor. Min mor sier hun gjorde det med oss hele oppveksten - mens jeg så og si ikke husker det i det hele tatt :P

Ingen skade skjedd altså :)

Anonymous poster hash: eae71...f2d
Skrevet

At du ikke gjør mer når ungen din oppfører seg som en uoppdragen drittunge gjør deg til en dårlig mor ja, men ikke verdens verste. Google baby Brianna eller hva hun het så ser du...

Å fy faen! Det er det verste jeg noensinne har lest! Blir sint, lei meg og rett og slett sjokkert inn til beinet. Stakkars, stakkars unge :sad:

Anonymous poster hash: 90241...346

Skrevet

Sett litt mer grenser for barna dine, du. Og du behøver ikke skrive innlegg her for å få bekreftet at det er helt greit å skrike litt til barna innimellom. 

Anonymous poster hash: a0b5e...3f3
Skrevet

Å fy faen! Det er det verste jeg noensinne har lest! Blir sint, lei meg og rett og slett sjokkert inn til beinet. Stakkars, stakkars unge :sad:

Anonymous poster hash: 90241...346

Ja. Har fortsatt mareritt om det barnet, mange år etter jeg leste det. DET er verdens verste foreldre. Men det er ikke tvil om at hi også er en dårlig mor. Men hun må nok prøve å sette ting litt i perspektiv.
Skrevet

snakk om et uintresant innlegg ,herlighet at det går an, sånt skjer, SLUTT OG SUTRE

Anonymous poster hash: ee545...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...