Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg er enslig og ungene skal til faren i påsken. Har lyst å finne på noe. Hadde lyst å møte en venninne som har familie, men det virket som familie ble prioritert. Er fri fra torsdag til og med mandag. Blir skuffet over at jeg ikke blir prioritert. Om så bare noen timer. Synes dere jeg har grunn eller er det familietid? Anonymous poster hash: e8b73...961
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Du er sær hvis du mener at venninna di skal prioritere deg fremfor familien sin (mann og barn antar jeg?). Jul og påske er familietid, man har allerede veldig lite tid med barna hvis man jobber fullt. Du har ingen grunn til å være skuffet. Anonymous poster hash: 83733...ebc
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Fridager er familietid. Hvis jeg hadde vært din venninne, så hadde jeg nok invitert deg med på familieaktivitetene, men ikke prioritert å møte deg alene, på dagtid. På kveldstid kunne jeg nok møtt deg, hvis det hadde passet med familieplanene. Anonymous poster hash: 1db4e...fa6
me_87 Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Påske er familietid i mine øyner hvertfall. Hadde helt klar prioritert familien min først.
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Du har ikke grunn til å være skuffet, sur eller noe... Påske er familietid...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Tenker så klart når barna er lagt. Når man er alene er det ensomt nok å da ikke kunne møte noen når man har fri. Jobber turnus + helg så er vanskelig å møtes. Så håpte vi kunne det nå. Anonymous poster hash: e8b73...961
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Jeg skjønner at du er skuffet! Påske er familietid, men de fleste har vel 2-3timer på kvelden til ett venninnebesøk. Hverdagene er travle, så man må jo benytte ferien.. Anonymous poster hash: 2862b...2a6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Hadde det vært meg hadde jeg kunne møt en venninne noen timer selvom jeg hadde mann og barn. Og tanken på at venninne min var ensom og hadde ikke barna eller mann. For meg er vennskap viktig. Og noe jeg prioriterer. Men selvsagt familie og. Anonymous poster hash: e8b73...961
overlord Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Har allerede planlagt påsken. To kvelder med venninner og resten av tiden med familien og sammen med venner og venners barn. Jeg syns familietid er viktig, men også alenetid med venninner. Endret 18. mars 2015 av overlord
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Mange som blir sittende alene på sine gamle dager her. Venner Bør helt klart prioriteres. Om man ikke har 2-3 timer å avse til en venninne på 5 fridager så er man bare lat. Det er viktig å ta vare på vennskap livet gjennom. Når barna flytter ut kan man ikke forvente at venner står klare når man har prioritert de bort i mange år. Anonymous poster hash: bc369...d92
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Takk for forståelsen. Godt. Føler meg lite prioritert og jeg ville ikke gjort det samme. Venninnetid er viktig for meg. Anonymous poster hash: e8b73...961
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 Jeg hadde vært skuffet. Jeg har mann og to barn, og de kommer først. Det betyr ikke at jeg må sitte å holde mannen i hånda når barna er lagt. Selvfølgelig hadde jeg dratt til en venninne hvis jeg ble invitert. På dagtid inviterer jeg med venner på aktiviteter vi skal på eller på middag. Også single og barnløse venninner. Prioriterer også jentekvelder, weekendturer med venner og en fest innimellom. Anonymous poster hash: 0c29e...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå