Gå til innhold

Herregud jeg har "stalket" en fyr i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som gikk av meg🙊

Først må jeg bare si at jeg er i et lykkelig forhold med mannen min og far til våre barn.

For det andre har jeg akkurat lest en spennende bok så jeg er vel på kalt etter litt spenning i hverdagen.

Vel mr.otherguy har jeg kjent en stund via jobb, han jobber i søsterfirmaet i gruppen vår. Vi har litt sporadisk jobbrelatert kommunikasjon. Aldri møtt fyren. Vel nå har jeg det. Jeg var på butikken for noen uker siden og da følte jeg at han "stalket" meg, sto å ventet og fulgte etter/hang noen meter bortenfor og vi kom "tilfeldigvis" til kassen samtidig og han tilbydde seg at jeg skulle gå først så jeg gjorde jo det. Bærte de ut til bilen, dro å fyllte bensin og da kom han å fyllte bensin, små pratet litt ved pumpa. Så kjørte jeg hjemover og han fulgte etter med bilen, men før jeg svingte inn til huset svingte han andre veien.

Så på fredag var det firmamiddag og fest, og jo det var han!!! HAN! Og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og han nevnte ingenting om butikken/bensinstasjon forfølgelsen. Som gjorde det hele superkleint, tenkte at kanskje jeg bare hadde innbilt meg dette kan jo være tilfeldig og.

Første jeg møter på mandag er Mail fra han om møte for å diskuterer regnskapet og budsjettet for en post. Vi har aldri møter sammen. Kommer til møtet og jo bare han og jeg for de andre kunne "tilfeldigvis" ikke. (Her tenker jeg igjen skjerp deg, dette er bare i hodet ditt)

Vel vi diskuterte tallene, småpratet litt bare om sånn vanlig vær/vind, barna mine, barna hans, barnehage, syke barn, sommerferieplaner osv osv osv. Men han hadde en veldig flørtete måte å snakke til meg på. Så meg rett i øynene og jeg følte meg nesten med på det, bortsett fra at jeg er gift, han er gift.

Jeg har igrunn ingen interesse for å verken være utro eller gjøre noe som helst med han. Men etter det møtet så lurer jeg veldig på hva som er greia hans? Kunne han kanskje være interessert i meg? Hba gjør jeg da?

Så i ettermiddag så kjørte jeg en tur (var innom facebookprofilen hans å registrerte hvor han bor) så havnet jeg tilfeldigvis i den gata og rett før huset svinger han ut på veien og jeg holdt på å dø inni meg (håper han ikke så at det var meg) så kjører han og jeg tenker hmmm skal jeg bare følge etter (holde god avstand) og joooo det er det jeg gjør 😎 han stoppet først å kjøpte seg mat, kanskje kona hans ikke lager middag. Så kjørte han til e. Klesbutikk å handlet klær. Deretter en tur innom noen for å levere noe.

Så bestemte jeg meg for at dette var så lavmål og tragisk at jeg bare dro hjemover.

Når jeg nesten er hjemme etter en tur innom butikken dukker hans bil opp bak min 🙈 tilfeldig? Eller har han lagt merke til stalkingen min????? Guri så pinlig.

Vi kommer opp side om side i et lyskryss, det er mørkt så jeg kan ikke se han eller han meg heldigvis.

Jeg fortsetter hjemover og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for forelsket/betatt er jeg ikke. Jeg bare finner hele denne stalkingen litt spennende. Føler meg som en privatetterforsker! Vet ikke hva jeg føler etter men nå er jeg inne å sjekker omgabgskretsen og skolegangen til hand kone 🙈 aner ikke hvorfor men det er så spennende !! 👏👏😁 nesten så jeg har lyst til å kjøre til huset deres for å snike litt i kveld 🙊🙊🙊🙊 og etter i dag så kan jeg faktisk finne på å gjøre det, for jeg får sånn adrenalin

Må være psyk, Shit! Skal prøve å ikke gjøre slik -vil ikke bli dama i busken liksom

Anonymous poster hash: eda1a...240

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Går det virkelig an å være i et lykkelig forhold og samtidig holde på sånn?? Jeg undres....

Skrevet

Psycho...

Skrevet

Altså, du er ikke interessert i fyren, men du følger etter han fordi det er spennende å føle seg som en privatetterforsker??? Som etterforsker hva egentlig?? Mulig jeg er litt treg altså! ;)

Anonymous poster hash: 803bd...767

Skrevet

Går det virkelig an å være i et lykkelig forhold og samtidig holde på sånn?? Jeg undres....

Det er jo det som er så sprøtt!! Det jeg ikke forstår, for agendaen min er ingenting -jeg har bare lest en bok jeg ble litt revet med i som handlet om privateterforsking fra forskerens øyne om observasjoner av mennesker og analysering som jeg synes var så spennende.

Mulig jeg nesten har lyst å skrive en bok her å nå som blir like bra, men jeg må leve meg litt inn i den verden først.

Mannen min har jeg fortalt hele greia til og han støttet det med å skrive bok, men ikke det andre stalking greiene

Hi

Anonymous poster hash: 8966d...719

Skrevet

Høres ut som et utdrag fra en Erlend Loe bok.

Anonymous poster hash: b8976...44d

Skrevet

Selvsagt gjør det det, snerpa! Noen er mer spenningssøkende enn andre. Selv om det isolert sett høres noe psykt ut, så er det rart hva man får seg til å gjøre for å få litt action i livet :)

Skrevet

Jeg skjønner spenningen.. men det bør jo være andre ting du heller kan drive med som er like spennende.. Tror du seriøst trenger en hobby!

Hva med å begynne med geocaching? Da skal du lete etter skatter som andre gjemmer, og finne dem på gpskordinater.. Blir gjemt alle slags steder.. Fra bysentrum til mer spesielle steder.. Høres avansert ut, men det er faktisk lett og ganske moro og spennende.. geocaching.com

Anonymous poster hash: 95752...19c
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er jo det som er så sprøtt!! Det jeg ikke forstår, for agendaen min er ingenting -jeg har bare lest en bok jeg ble litt revet med i som handlet om privateterforsking fra forskerens øyne om observasjoner av mennesker og analysering som jeg synes var så spennende.

Mulig jeg nesten har lyst å skrive en bok her å nå som blir like bra, men jeg må leve meg litt inn i den verden først.

Mannen min har jeg fortalt hele greia til og han støttet det med å skrive bok, men ikke det andre stalking greiene

Hi

Jeg har litt vanskelig for å tro at du ikke tuller, men da må jeg si at du har en veldig liberal mann ( om du har fortalt hele sannheten/historien ) Men det er nok lurt å slutte mens leken er god for du vil vel ikke at den andre mannen skal tro at du er interessert i han? Tenk om han fortsetter å følge med på hva du bedriver og er den tanken så spennende lengre om du finner ut at han overvåker deg?

Skrevet

Hahaha! Historien er jo god da! En bok kan det bli ut av det. Eller en novelle til et ukeblad. 

Anonymous poster hash: 68d0d...c5d
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Selvsagt gjør det det, snerpa! Noen er mer spenningssøkende enn andre. Selv om det isolert sett høres noe psykt ut, så er det rart hva man får seg til å gjøre for å få litt action i livet :)

Du da!! jeg er vel litt snerpete da, siden jeg ikke skjønner meg på den slags action.  :vetikke:

Skrevet

Akutt-time til psykolog er kanskje på sin plass her? Evt slutt å les bøker om du er så lettpåvirkelig.

Anonymous poster hash: a5ea0...98a
Skrevet

Kanskje du er i feil yrke hi? :)

Mulig du skulle vært politi/jobbet med spaning, eller kanskje krimforfatter ja. Synes i hverfall du skal kutte ut privatspaningen din, om du ikke har lyst til å bli anmeldt for stalking. Hehe.

Anonymous poster hash: ff0f0...a66

Skrevet

Er ikke så mye galt i å se hvor folk bor, hvis det er et engangstilfelle. Men hvis du kjører tilbake igjen, er det fare for at du mister kontrollen. Hva om du går ut av bilen, og han plutselig er der? Og han sier du måå være med på en restaurant og drikke vin. Hvorpå han harver over deg så lett som ingenting. Og deres familier er historie, med alle de lidelser det medfører.

Anonymous poster hash: 8bacd...007
Skrevet

'Kanskje kona hans ikke lager middag'???

Og relevansen var?

Anonymous poster hash: a17a4...5da

Skrevet

Og relevansen var?

Anonymous poster hash: a17a4...5da

Han dro jo å kjøpte seg mat klokka 17.20-35. Hvis kona hadde laget middag hjemme hadde han vel spist den? Mulig kona er bortreist ?

Jeg har begynt å lage notater nå. Hele bok skal handele om to personer som stalker hverandre, litt typ mr and mrd Smith. Vanlig kjedelige liv utad, hemmelige oppdrag på fritiden. Ingen tør innrømme noe for hverandre Oh byen er for liten for de begge to

Skrevet

Kanskje du er i feil yrke hi? :)

Mulig du skulle vært politi/jobbet med spaning, eller kanskje krimforfatter ja. Synes i hverfall du skal kutte ut privatspaningen din, om du ikke har lyst til å bli anmeldt for stalking. Hehe.

Veldig fornøyd med min virkelige jobb, regnskapsmedarbeider. Men nå skal jeg bli forfølger forfatter på fritiden

Skrevet

Og relevansen var?Anonymous poster hash: a17a4...5da

Han dro jo å kjøpte seg mat klokka 17.20-35. Hvis kona hadde laget middag hjemme hadde han vel spist den? Mulig kona er bortreist ?

Jeg har begynt å lage notater nå. Hele bok skal handele om to personer som stalker hverandre, litt typ mr and mrd Smith. Vanlig kjedelige liv utad, hemmelige oppdrag på fritiden. Ingen tør innrømme noe for hverandre Oh byen er for liten for de begge toAnonymous poster hash: 8966d...719

Hahaha! Den hadde jeg kjøpt og lest altså.

Bare husk å skriv under pseudonym, ellers vil alle som leser boka vite at du (forfatteren) ikke bare dikter opp dette, men har gjort det på ekte.

Hva skal de to hovudpersonene hete da? Kanskje de blir de nye Anastasia Steele og Christian Grey, og du skriver en bestselger trilogi som alle digger. Hehe.

Skrevet

Get a life. ..

Men det er kanskje det du prøver på

Jeg syns du skal gi deg mens "leken er god"

Anonymous poster hash: 45e79...483

Skrevet

er det liksom konas jobb å lage middag? Hvorfor har ikke ha laget middag?

Kanskje han bare er en fastfood-gris?

Anonymous poster hash: 37127...7d4
Skrevet

Ha ha. Jeg syns du skal skrive en roman. Tenk deg denne historien i et litt lengre perspektiv - ha med mer om hva som ledet fram til dette og hvordan det fortsetter! Da vil jeg lese den :-)

Anonymous poster hash: 24ecd...fa5
Skrevet

Ta med mindre om hvem som lager middag...

Anonymous poster hash: 47f4f...151
Skrevet

Jeg skjønner spenningen.. men det bør jo være andre ting du heller kan drive med som er like spennende.. Tror du seriøst trenger en hobby!

Hva med å begynne med geocaching? Da skal du lete etter skatter som andre gjemmer, og finne dem på gpskordinater.. Blir gjemt alle slags steder.. Fra bysentrum til mer spesielle steder.. Høres avansert ut, men det er faktisk lett og ganske moro og spennende.. geocaching.com

Anonymous poster hash: 95752...19c

Det hørtes jo superspennende ut! 😄 det vil jeg prøve!

Anonymous poster hash: 96439...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...