Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg er bittelitt besatt av White Collar om dagen. Har rast gjennom en sesong i dag, og kjenner abstinensene komme krypende!!! Måtte bare få det ut!! Anonymous poster hash: 3ccba...232
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Aner ikke, og jeg er på vei inn i en ørliten depresjon... Anonymous poster hash: 3ccba...232
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Hva handler serien om? Bør den sees? Anonymous poster hash: bec51...825
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Er på slutten av sesong to nå. Har influensa, og pløyer meg igjennom episode etter episode. Mannen har vært hekta lenge, og har sett ALLE episodene, minus den aller, aller siste som er/blir laget. Den sparer han til jeg tar ham igjen, så skal vi se den i lag. Ikke akkurat noen "hjernetrim" å se på, men underholdende nok. Matt Bomer er veldig pen, men det at han er gay gjør at jeg ikke har de store dagdrømmene om ham. Anonymous poster hash: 6f656...7ce
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Er på slutten av sesong to nå. Har influensa, og pløyer meg igjennom episode etter episode. Mannen har vært hekta lenge, og har sett ALLE episodene, minus den aller, aller siste som er/blir laget. Den sparer han til jeg tar ham igjen, så skal vi se den i lag. Ikke akkurat noen "hjernetrim" å se på, men underholdende nok. Matt Bomer er veldig pen, men det at han er gay gjør at jeg ikke har de store dagdrømmene om ham. Anonymous poster hash: 6f656...7ce Jeg ble så lei meg når jeg fint ut at han er homo😢 Ødela litt for resten av sesongene...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Er på slutten av sesong to nå. Har influensa, og pløyer meg igjennom episode etter episode. Mannen har vært hekta lenge, og har sett ALLE episodene, minus den aller, aller siste som er/blir laget. Den sparer han til jeg tar ham igjen, så skal vi se den i lag. Ikke akkurat noen "hjernetrim" å se på, men underholdende nok. Matt Bomer er veldig pen, men det at han er gay gjør at jeg ikke har de store dagdrømmene om ham. Anonymous poster hash: 6f656...7ce Jeg ble så lei meg når jeg fint ut at han er homo😢 Ødela litt for resten av sesongene... Tsk.. Han har bare ikke truffet oss ennå Anonymous poster hash: 3ccba...232
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Er på slutten av sesong to nå. Har influensa, og pløyer meg igjennom episode etter episode. Mannen har vært hekta lenge, og har sett ALLE episodene, minus den aller, aller siste som er/blir laget. Den sparer han til jeg tar ham igjen, så skal vi se den i lag. Ikke akkurat noen "hjernetrim" å se på, men underholdende nok. Matt Bomer er veldig pen, men det at han er gay gjør at jeg ikke har de store dagdrømmene om ham. Anonymous poster hash: 6f656...7ce Jeg ble så lei meg når jeg fint ut at han er homo Ødela litt for resten av sesongene... Hehe, tror ektemannen hans er glad for det da. De har visst tre sønner sammen (surrogat selvsagt). Tror de har vært sammen i mange, mange år (ektemannen er i 50-åra). Det ødelegger litt av opplevelsen ja. Matt Bomer var foresten min favoritt til å spille Christian Grey. Anonymous poster hash: 6f656...7ce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vurderer sterkt å starte på sesong 1 igjen... Anonymous poster hash: 3ccba...232
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Er på slutten av sesong to nå. Har influensa, og pløyer meg igjennom episode etter episode. Mannen har vært hekta lenge, og har sett ALLE episodene, minus den aller, aller siste som er/blir laget. Den sparer han til jeg tar ham igjen, så skal vi se den i lag. Ikke akkurat noen "hjernetrim" å se på, men underholdende nok. Matt Bomer er veldig pen, men det at han er gay gjør at jeg ikke har de store dagdrømmene om ham. Anonymous poster hash: 6f656...7ce Jeg ble så lei meg når jeg fint ut at han er homo😢 Ødela litt for resten av sesongene...Tsk.. Han har bare ikke truffet oss ennå Anonymous poster hash: 3ccba...232 Ja, haha, ikke sant😁 Det var en god trøst😋
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 White collar er ferdig.. De skal ikke lage fler episoder. :-( Anonymous poster hash: 8d7a0...128
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 White collar er ferdig.. De skal ikke lage fler episoder. :-( Anonymous poster hash: 8d7a0...128 Jo det er laget sesong seks og det kommer sesong syv
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 White collar er ferdig.. De skal ikke lage fler episoder. :-( Anonymous poster hash: 8d7a0...128 Nå må du ikke skremme meg!! Anonymous poster hash: 3ccba...232
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 White collar er ferdig.. De skal ikke lage fler episoder. :-( Anonymous poster hash: 8d7a0...128 Jo det er laget sesong seks og det kommer sesong syvJeg tok feil... Det sluttet med sesong seks😪😢
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 Det er jo faktisk skikkelig dårlig gjort!! Anonymous poster hash: 3ccba...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå