Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Blå ringer under øynene, ujevn hud, håret vokser utrolig fort så det lyst stripene håret har nå kommunegården ettervekst med sølvstriper... Er bare 29, og føler jeg burde se mye freshere ut... Drikker en del kaffe, da jeg har ettåring og er B-menneske på min hals. Har drukket mer vann i dag enn ellers, i håp om at det skal hjelpe... Æsj, utblåsning!! Anonymous poster hash: 4cc3a...82e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 stripete, ikke stripene Kommunegrå, ikke kommunegården Hi Anonymous poster hash: 4cc3a...82e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Ett godt tips som reddet meg: rouge! Det frisker veldig opp! Og mascara er et must. Litt conceeler under øynene er også veldig effektivt! Anonymous poster hash: 75c8f...a23
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Samme her,vært en lang periode nå med mye sykdom. Du beskrev meg Kjøp deg en god concealer,BB eller CC krem,litt mascara og lepomade med farge. Klipp tuppene selv dersom frisør ikke passer inn i budsjettet akkurat nå. Sett håret opp i en hestehale. Små grep som gjør underverker Anonymous poster hash: 8173e...a28
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Ett godt tips som reddet meg: rouge! Det frisker veldig opp! Og mascara er et must. Litt conceeler under øynene er også veldig effektivt! Anonymous poster hash: 75c8f...a23 Takk for tips! Dette bruker jeg alltid når jeg får besøk/skal ut av huset. Men i dag har jeg bare vært hjemme/i hagen, så droppet sminke. Og jeg ser ikke ut altså.... Skulle så ønske jeg var naturlig pen....Men jeg MÅ sminke meg for å ikke omtrent skremme folk. Jeg er ikke ekstremt forfengelig, men uten sminke er jeg ikke fin:/ Hi Hi Anonymous poster hash: 4cc3a...82e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Samme her,vært en lang periode nå med mye sykdom. Du beskrev meg Kjøp deg en god concealer,BB eller CC krem,litt mascara og lepomade med farge. Klipp tuppene selv dersom frisør ikke passer inn i budsjettet akkurat nå. Sett håret opp i en hestehale. Små grep som gjør underverker Anonymous poster hash: 8173e...a28 Takk for tipset! Hi Anonymous poster hash: 4cc3a...82e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Skjønnhet kommer innenfra, jeg har merket stor forbedring på huden min etter jeg begynte med omega-3 og D-vitaminer. Jeg har glød i huden min, selv når jeg er så trøtt og sliten at jeg bare vil spy. Så rådet mitt er å handle inn litt, vær obs på at det kan ta tid før du merker effekt. Anonymous poster hash: 70d2a...4ef
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Skjønnhet kommer innenfra, jeg har merket stor forbedring på huden min etter jeg begynte med omega-3 og D-vitaminer. Jeg har glød i huden min, selv når jeg er så trøtt og sliten at jeg bare vil spy. Så rådet mitt er å handle inn litt, vær obs på at det kan ta tid før du merker effekt. Anonymous poster hash: 70d2a...4ef Takk, det skal jeg gjøre! Glød, kom til meg! Hi Anonymous poster hash: 4cc3a...82e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Skjønnhet kommer innenfra, jeg har merket stor forbedring på huden min etter jeg begynte med omega-3 og D-vitaminer. Jeg har glød i huden min, selv når jeg er så trøtt og sliten at jeg bare vil spy. Så rådet mitt er å handle inn litt, vær obs på at det kan ta tid før du merker effekt. Anonymous poster hash: 70d2a...4ef Takk, det skal jeg gjøre! Glød, kom til meg! Hi Anonymous poster hash: 4cc3a...82e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Du vil ikke angre! Etter ca 3 mnd med daglig omega-3 la jeg merke til forandringen. Og etter jeg så det, så passer jeg hvertfall på å ta min daglige dose! Bare et lite tips, ta på kvelden før du legger deg, så slipper du å gulpe fisk hele dagen Lykke til :-) Anonymous poster hash: 70d2a...4ef
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Er kronisk syk selv, kan ikke bruke linser, har vitiligo og grått hår pluss kraftig hårvekst overalt. Så er dessverre dømt til å gå rundt som grå brilleslange Anonymous poster hash: ca39a...e64
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Signerer omega 3. Ansiktspeeling min 2 ganger i uken. Serum (gjerne med vit-c) En god fultighetskrem. Bb el cc krem (jeg foretrekker cc) En lett foundation, evt pudder (ikke for tørt) Solpudder el rouge. Vips så har du glød så det holder. Okei, der var kanskje ikke vips, men det funker as hell. Får daglig kommentarer hvor fresh jeg ser ut, de skulle bare sett hvordan jeg ser ut når jeg våkner Og btw, til etterveksten kan du bare hive en minicolor for å gi enda mer glød, du trenger ikke nødvendigvis stripe der hver gang Endret 18. mars 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
umuligejulie Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 Vippeextension! En fantastisk oppfinnelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå