Gå til innhold

Fikk sparkjøpkatalogen i posten i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må si jeg lurer på hvilke folk som handler der?

Alt var jo virkelig fælt.

Handler dere der?

Anonymous poster hash: 455f2...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler strømpebuksr fra Safa der :)

Anonymous poster hash: 5bff0...76f

Skrevet

Det kommer an på hva de har, handler der når jeg finner noe fint. Tidligere år har de hatt noen fine jeans, dessverre har de ikke vært no fine de siste 2-3åra. Har også funnet meg flere fine topper der. Finner ofte mer i butikken enn jeg gjør i katalogen. Handler truser/boksere og diverse bruksklær til barna der.

Anonymous poster hash: dc627...a63

Skrevet

Kjøpte omslagsbodyer i ull da vi ventet baby.

Anonymous poster hash: 8f183...892

Skrevet

Mente dameklærne ;)

Jeg er også innom butikken av og til. Kjøper litt til ungene av undertøy og ull.

Kjøper også litt hygienepridukter og innimellom finner jeg noen fine kubbelys og div.

Men har alltid gått rett forbi dameklærne..

Anonymous poster hash: 455f2...e13

Skrevet

Så artig at du nevnte sparkjøp! Var faktisk der i dag, for første gang på 3,5 år :P

Jeg handlet bunadsskjorte og strømper til gutta, og tøysko til meg selv. Så for å svare på hva slags folk som handler der, vel, jeg anser meg selv som helt normal ;)

Anonymous poster hash: 5091c...d32

Skrevet

Bor ikke så langt unna en sparkjøp butikk. Og kjøper ikke mye klær der, mine siste kjøp var en pysj bukse og regnkåpe. Synes ikke de har mye fint, men innimellom har de noen fine plagg. Ellers billig hårfarge og friluftsting.

Anonymous poster hash: 87ee5...007
Skrevet

Henger klærne sammen? Jeg har vært uheldig med nesten alt jeg har kjøpt. Unntaket er ull.

Knappene falt av festdrakten til minstegutten, glidelåsen til jakken datt ned. Hver gang jakken ble brukt, var jakken åpen etc.

Anonymous poster hash: e4ba4...9bc

Skrevet

Hender jeg handler ting til unga der og nå og da en liten ting til huset. Mest når jeg faktisk er innom butikken da svært sjelden fra katalog.

Dameklærne har vært litt opp og ned men aldri min stil

Anonymous poster hash: 83c83...8b2
Skrevet

Kjøpte en ammebh der en gang, den var dårlig. Ellers har jeg kjøpt ull til mini. Ellers ingenting

Anonymous poster hash: 82566...4e7

Skrevet

Har kjøpt mye på Sparkjøp! Ikke så veldig mye klær til meg selv, det er veldig mye "kjerring"-klær..... Men litt har jeg funnet til meg selv også. Som ei over her skrev, for noen år siden så hadde de fine jeans....

Anonymous poster hash: 4df42...842
Skrevet

Jeg har kjøpt endel treningstøy, synes de har et bra og billig utvalg. Og de har jo ikke bare spørkjøp merke, har handlet endel Adidas tøy der. Har og kjøpt noe vanlig tøy, men da har det vært nøytrale collegejakker og t-skjorter. Men er enig i at de har mye rart der :)

Anonymous poster hash: 05856...67c
Skrevet

Veldig gode og billige bh's der, en gang fant jeg en pen tettsittende bukse med glatt stoff og belte med hjerte 💕

Skrevet

Jeg har kjøpt en fin kjole der :)

Men er ikke så ofte jeg finner klær til meg selv der nei.

Skrevet

De hadde en del kulere klær der før, husker jeg kjøpte en del kule jeans blant annet for sånn ca 7 8 år siden....

Ikke så mye bra i katalogen nå, men det kan være et og annet plagg innimellom da... De har en del billig frilufts og tur utstyr der da, også har jeg kjøpt termodressen min der da, og den har holdt noen år. Var eneste stede jeg fikk tak i en som var stor nok... de har/hadde helt opp til 5xl...

Skrevet

De selger janus, og safa som er gode ullklær til barna. De har og sitt eget ull merke som tåler vanlig vasking, noe jeg synes er supert.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig sengetøy derfra. Det var en bommert. Etter èn vask så det ut som sengetøyet var vasket 50 ganger med slitt farge, og til og med en hvit stripe øverst der fargen var borte (opprinnelig rød farge). Jeg fikk heldigvis penger igjen, og det var første og siste gang jeg gidder å prøve den butikken. 

Skrevet

Jeg kjøpte en del strikka kjoler/tunikaer der for kanskje sånn 5/6/7 år siden. Husker de hadde en del fint. Nå finner jeg aldri klær til meg der. De har en del bra turtøy. Og innimellom fine jeans og jakker til herrer. Og som fler har nevnt, bra ulltøy til barna. Syna avd med hygiene og kosmetikk er bra, godt utvalg og ofte tilbud på feks loreal sminke.

Skrevet

De selger ull fra tom og trine, safa og janus som er bra, spesielt ullstrømpebuksene fra safa er helt super.

Og så har de jo shampo, balsam, deodorant og andre sånne forbruksvarer som er brukbare.

Til nød er noen av barnetøfflene litt morsomme også.

Resten, både av barneklær, dameklær og herreklær, samt sko er jo helt og holdent fryktelig.

Kan rett og slett ikke fatte at noen legger penger i det, at det i det hele tatt kan gå rundt. (med mindre man er 70+)

Snittet og kvaliteten på klærne er helt grusom.

Skrevet

Jeg har en regnkåpe fra Sparkjøp som jeg liker ganske godt :)

Liker veldig godt de 3pk med truser som de har også. Veldig behagelige! Skal hamstre til etter fødsel.

Har nok noen andre klesplagg også, for jeg kikker nå alltid gjennom for å se om der er noe når jeg er innom, og det har hendt jeg har funnet meg en topp/genser eller en tights. Men har vel aldri funnet meg en brukende bukse der.

Sånn ellers har jeg handlet mye hårfarge der, og nå i nyere tid har det blitt litt babytøy og sengesett til babydyne.

Anonymous poster hash: a77f6...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...