Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal barna være med pappaen på påsketur😊 og det blir bypåske på meg ! Elsker Oslo i påsken, da tømmes byen og folk forsvinner opp på fjellet . Deres planer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen verdens ting, vi skal bare slappe av hjemme. Men over påske derimot

da går turen til varmere strøk, gleder oss til 2 uker med sol og varme :-D

Anonymous poster hash: 66061...680

Skrevet

Jeg skal jobbe, ungene skal hjelpe til litt og så skal nok mann og barn en tur på hytta regner jeg med.

Anonymous poster hash: 5b8ff...fbb
Skrevet

På hytta på fjellet.

Anonymous poster hash: 70bf4...baa

Skrevet

Får besøk av svigers første del, og så jobber jeg selve påskedagene. Kommer til å kose oss her hjemme med å gjøre klart for utesesongen. Kjøpe krukker og blomster osv. Gleder meg:)

Anonymous poster hash: e2c5f...f0f

Skrevet

Om jeg har født og alt er bra så håper jeg det blir en liten campingtur.

Men ettersom jeg har termin i rundt den tiden, har vi ikke så mye planer, kjennes ut som babyen kommer når som helst da (nr 4).

Anonymous poster hash: 3c759...318

Skrevet

Jeg, datter på 5 år og hunden skal på hytta. Skiturer, båling, reinkjøring og bare kos :) Mulig at noen venner også stikker innom.

Anonymous poster hash: 047ba...a9c
Skrevet

Rette stiler :( Det er travelt å ha to avgangsklasser på en gang. Mannen tar med seg ungene på svigers sin hytte en eller to dager.

Anonymous poster hash: 7ae9d...a7d
Skrevet

Rette stiler :( Det er travelt å ha to avgangsklasser på en gang. Mannen tar med seg ungene på svigers sin hytte en eller to dager.

Huff! Men, så deilig at du får sitte i fred hjemme og rette. Gjør det koselig for deg selv, stå opp, dusj og spis en god frokost. Tenn lys, ha løkblomster på bordet, god kaffe i koppen og påskesnop i en skål. Sett deg mål. Når så og så mange er rettet, kan jeg gå en tur/se tv/Netflix osv. Så blir det litt koselig også:)

Skrevet

Til England for å se fotball, shoppe og gå i museer.

Skrevet

Huff! Men, så deilig at du får sitte i fred hjemme og rette. Gjør det koselig for deg selv, stå opp, dusj og spis en god frokost. Tenn lys, ha løkblomster på bordet, god kaffe i koppen og påskesnop i en skål. Sett deg mål. Når så og så mange er rettet, kan jeg gå en tur/se tv/Netflix osv. Så blir det litt koselig også :)

Jada, det skal gå helt fint :) De fleste dagene er jo ungene her, men jeg er utrolig flink til å benytte alle "lommer" jeg får av tid. Etter noen år blir man ganske effektiv på rettingen. ;) Likevel, ca 60 stiler tar sin tid. Fordelen min er jo at jeg kan slappe helt av lenge på sommeren, så det er min belønning for og alltid jobbe i alle andre ferier :) Kaffe og påskesnop utgår, men jeg tenkte å låne meg en god bok som skal bli min belønning på kvelden :)

Skrevet

Huff! Men, så deilig at du får sitte i fred hjemme og rette. Gjør det koselig for deg selv, stå opp, dusj og spis en god frokost. Tenn lys, ha løkblomster på bordet, god kaffe i koppen og påskesnop i en skål. Sett deg mål. Når så og så mange er rettet, kan jeg gå en tur/se tv/Netflix osv. Så blir det litt koselig også :)

Jada, det skal gå helt fint :) De fleste dagene er jo ungene her, men jeg er utrolig flink til å benytte alle "lommer" jeg får av tid. Etter noen år blir man ganske effektiv på rettingen. ;) Likevel, ca 60 stiler tar sin tid. Fordelen min er jo at jeg kan slappe helt av lenge på sommeren, så det er min belønning for og alltid jobbe i alle andre ferier :) Kaffe og påskesnop utgår, men jeg tenkte å låne meg en god bok som skal bli min belønning på kvelden :)

*for å alltid jobbe ... Er visst litt trøtt i dag :P

Skrevet

Jada, det skal gå helt fint :) De fleste dagene er jo ungene her, men jeg er utrolig flink til å benytte alle "lommer" jeg får av tid. Etter noen år blir man ganske effektiv på rettingen. ;) Likevel, ca 60 stiler tar sin tid. Fordelen min er jo at jeg kan slappe helt av lenge på sommeren, så det er min belønning for og alltid jobbe i alle andre ferier :) Kaffe og påskesnop utgår, men jeg tenkte å låne meg en god bok som skal bli min belønning på kvelden :)

Beklager avsporingene mine, men kaffe og påskesnop utgår..?! Hva er du for slags overmenneske, jeg MÅ ha godis i påsken:D

Skrevet

Jada, det skal gå helt fint :) De fleste dagene er jo ungene her, men jeg er utrolig flink til å benytte alle "lommer" jeg får av tid. Etter noen år blir man ganske effektiv på rettingen. ;) Likevel, ca 60 stiler tar sin tid. Fordelen min er jo at jeg kan slappe helt av lenge på sommeren, så det er min belønning for og alltid jobbe i alle andre ferier :) Kaffe og påskesnop utgår, men jeg tenkte å låne meg en god bok som skal bli min belønning på kvelden :)

Beklager avsporingene mine, men kaffe og påskesnop utgår..?! Hva er du for slags overmenneske, jeg MÅ ha godis i påsken:D

Jeg er antageligvis en av få lærere her i verden som ikke drikker kaffe ;) Jeg liker det rett og slett ikke. Og så kuttet jeg ut alt snop, kaker osv for en måneds tid siden og har faktisk ikke hatt lyst på etter at det første sukkersuget gav seg. Jeg har ikke tenkt å ødelegge for meg selv nå som jeg er så godt i gang og har gått ned flere kilo. Spiser jeg bare en liten bit blir jeg nok hektet igjen :P

Skrevet

Skrive masteroppgave.

Anonymous poster hash: aee69...fff
Skrevet

Skrive masteroppgave.

Anonymous poster hash: aee69...fff

Jepp.

Anonymous poster hash: 9a5d7...e11

Skrevet

Vi skal til superland 😊😄😄😊

Anonymous poster hash: 7101c...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...