Gå til innhold

Jeg spiser og jeg spiser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men går ikke opp i vekt! Har sjekket ALT hos legen og jeg har perfekte verdier (har fått se de selv også)

Vært hos ernæringsfysiolog, fått gode planer med hva jeg må ha i meg ila en dag. Nå spiser jeg mellom 2500-3200 kcl om dagen.. Gjør jo ikke annet enn å spise! Nøtter, avokado, fett, karbohydrater..ALT!

Heldigvis ikke kresen og jeg er veldig glad i mat, men litt demotiverende å se at jeg på de fem mnd jeg har brukt denne "dietten" har gått opp en halv kilo :(

54kg på 176 cm, ikke mye å skryte av..

Noen som har klart å komme seg opp i vekt? I dag tok jeg en svær smørklatt i kaffen..jeg liker ikke smør engang :P

Anonymous poster hash: c261d...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du opp i vekt om du er frisk og rask? Så lenge alle verdier er fine, er du jo ikke underernært på vitaminer og mineraler. Mangler du eggløsning/menstruasjon pga vekta? 

Anonymous poster hash: e69ac...fb8
Skrevet

Hvorfor må du opp i vekt om du er frisk og rask? Så lenge alle verdier er fine, er du jo ikke underernært på vitaminer og mineraler. Mangler du eggløsning/menstruasjon pga vekta?

Anonymous poster hash: e69ac...fb8

Nei, jeg mangler ingenting, mensen er som en klokke og kroppen min fungerer veldig fint, men jeg er undervektig og det syns! Jeg kan telle ribbena mine og det er ikke pent! Dessuten går jeg ned i vekt når jeg blir syk og jeg har jo ikke mye å ta av :/

Anonymous poster hash: c261d...0f4

Skrevet

Jeg har nok omtrent samme bmi som deg, men jeg stresser ikke med det. Jeg er bare sånn :) Men skal du opp i vekt tror jeg den "beste" løsningen er å "bygge muskler". Altså trene deg større.

Anonymous poster hash: fd0f7...19b

Skrevet

Skulle gjerne hatt din vekt :-)

Bytt ut kaffen med sjokolademelk. Hjelper ikke mye, men alle monner drar.

Hvis jeg ikke la på meg ville jeg fråtset i sjokolade.

Anonymous poster hash: e3e72...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...