Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Synes dere alt de gjør blir bra? Så på episoden som gikk nå og jeg må.si jeg hadde blitt skikkelig skuffa hvis noen hadde pussa opp hytta mi med bare finérplater altså. Hele kjøkkeninnredningen, alle sofaene, tvbordet (og ei diger plate bak tven), småbord osv. Anonymous poster hash: eb6c4...49a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Har ikke sett den episoden, men jeg synes langt fra alt de gjør er pent. Også er hun programlederen og han maleren med bustehåret så utrolig slitsomme. Anonymous poster hash: b5858...654
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Nei det er mye som ikke er pent. Eller. Mye er jo pent ut, men er langt fra praktisk. Så på en episode i går hvor de laget innedørs "vinduer". Isteden for å frese ut spor eller lage karm til hvert enkelt glass, så la de bare på en stor glassplate utenpå alle tre "vinduene". Snakk om støvsamler og ikke minst HELT UMULIG å pusse på innsiden!! Anonymous poster hash: d2a21...0f9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Synes også at det er mye som er mindre pent, men synes de er flinke med uterom! Anonymous poster hash: b2fc6...994
Tjofsen Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Hadde aldri turt å slippe den gjengen løs i mitt hus. Synes mye av det de lager er veldig spesielt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Synes ofte det blir veldig pent. Men ofte litt upraktisk ja. Spesielt ute så blir det kjempefint, men om man ikke er over middels hageinteressert og innstilt på å jobbe mye med hagen vil jeg tro det fort vil se fælt ut der.. Anonymous poster hash: d238a...9ff
Gemini77 Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Syns mesteparten av det de gjør er både grusomt og upraktisk.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Så episoden i går og den fargen på veggen var grusom stygg! Det var fint med de små vinduene oppe på veggen, men ble jo stygt når de bare monterte en stor glassplate over alle vinduene. Og å male gulvet hvit? Herregud så stygt det var! Gulvet han hadde fra før var jo mye finere! Men de er veldig flink når det gjelder utendørs, det skal de ha. Anonymous poster hash: 30e00...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå