Gå til innhold

Ønsker et nettverk i Ski


Follotrollet

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er 32 år, gravid med andremann og er innflytter i Ski. Jeg kjenner ikke så fryktelig mange her og kunne gjerne tenke meg å bli kjent med noen andre damer i ca samme alder med barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er også innflytter i ski, kjenner få her og er også interessert i å få et nettverk. Jeg er 30 år og er hjemme i permisjon. Er mest fleksibel for å finne på ting på dagtid hverdager, men kan nok få til helg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil gjerne bli kjent med noen. Bor på Siggerud ikke langt fra Ski. Er selv 32 år og har 3 barn.

 

Anonymous poster hash: 4ec3e...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også innflytter i Ski, 32 år og 2 barn. Ønsker gjerne å bli kjent med noen.

Jeg sendte deg en privat melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg holder til på Langhus i Ski. Flyttet hit for snart 3 år siden. 30 år hvert øyeblikk og venter nr. 2 til sommeren.

 

Vil gjerne bli kjent med flere rundt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Så koselig at det er så mange av oss som ønsker nettverk da, det lover jo bra!

Jeg venter nr 2 til sommeren jeg også, nærmere bestemt slutten av juni :)

 

Noen som skal på egon på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 29 år og 50% alenemamma til gutten min på 2 år. Jeg bor på Langhus og tidligere bodd i Ski i mange år, jeg er sjenert av meg og syns derfor det er vanskelig å bli kjent med nye, men er veldig åpen for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi er noen fra Ski/Langhus som skal treffes i Ski til fredag, lunsj.

Vil du bli med på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 29 år og 50% alenemamma til gutten min på 2 år. Jeg bor på Langhus og tidligere bodd i Ski i mange år, jeg er sjenert av meg og syns derfor det er vanskelig å bli kjent med nye, men er veldig åpen for det:)

Hei. Jeg bor også på Langhus og ønsker å bli kjent med flere. Jeg skal på treffet i Ski på fredag kl 13, bli med der 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...