Gå til innhold

Noen som kan litt ang MasterCard ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betalte mastercardregningen i forrige uke, som hadde betalingsfrist nå førstkommende fredag( den 20). Nå står kortet i null. Kan jeg da bruke det igjen på lørdag den 21, utenat det vil gå utover denne måneden? At det da begynner på ny, med ny betalingsfrist den 20 april?

Noen som vet med sikkerhet?

Anonymous poster hash: 20a86...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best å rette det : uten at ;-D (så slipper enkelte å få høy puls her)

Skrevet

Det oppdateres kontinuerlig, så så fort innbetalingen er registrert så er du i null, ja.. Alt du har brukt etter regningen med forfall 20.3 ble utstedt vil komme på aprilregningen..

Anonymous poster hash: 46e74...2e4

Skrevet

Takk for raskt svar :-) Men hva om jeg hadde brukt det i morgen da? Ville det blitt rentebelagt da ettersom det er før den 20 denne mnd? Vet du det?

Skrevet

Takk for raskt svar :-) Men hva om jeg hadde brukt det i morgen da? Ville det blitt rentebelagt da ettersom det er før den 20 denne mnd? Vet du det?

Det går ikke renter før noe er fakturert og forfalt. Det er jo høyst urimelig at du skulle fått noe mer på den regningen som allerede er utstedt. Du må ha mulighet til å få betalt.

Anonymous poster hash: e4df6...9a3

Skrevet

Fakturaen er vel datert, altså f.eks "Regning for mars med forbruk 01.02.15-01.03.15"? Da gjelder regningen du betalte nå altså bruk av kortet innenfor den perioden som er spesifisert på fakturaen. All bruk av kortet etter det vil gå på neste regningsperiode, og altså ikke bli rentebelagt før neste betalingsfrist har forfalt. 

Betalingsfrist har ingenting med bruksperiode å gjøre, og nye belastninger legges til de datoene de kommer, og faktureres deretter. 

Anonymous poster hash: 9d4d1...914
Skrevet

Det står ikke perioden det gjelder fra og til på fakturaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...