Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg sluttet på pillene midt i brettet. Fikk umiddelbart en blødning. Første uka blødde jeg slik som jeg pleier ved mens. Kraftig og mye.. Når blødningen avtok gikk det over til mer sparsom blødning. Mindre enn en vanlig mens, og slik har jeg blødd i to uker nå. Jeg har altså hatt blødning sammenhengende i 3 uker. Er dette normalt? Hadde egentlig håpet at det kom en vanlig mens snart. Hvor lenge blødde du etter pilleslutt? Anonymous poster hash: c3711...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå