Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Før jul fikk jeg en periode hvor all matlysta ble borte. Jeg spiste så vidt middag, og mellom november og januar raste jeg ned 8 kg. Jeg ble helt utslitt og orket absolutt ingenting. Så kom februar, og jeg begynte smått å spise igjen. Så kom bare hungersfølelsen og tok overhånd, og jeg begynte å putte i meg alt jeg datt over. Jeg er fremdeles i det stadiet hvor jeg bare kan spise, spise og spise. Jeg spiser alt jeg kommer over, og enda litt til. Nå er jeg derimot begynt å kaste opp! Bare idag har jeg spist: 6 brødskiver, 2 boller, 3 kakestykker og annet småtterier som dukker opp.. Og enda vil jeg bare ha enda mer- selv om jeg er mett Jeg blir så fortvilet!Problemet mitt er at jeg er misfornøyd med kroppen, og vil ned i vekt- ca. 10 kg. Veier nå 70 kg (har lagt på meg nesten alle 8 kiloene igjen)og er 167 cm høy.Jeg vet jo at jeg bare burde begynne å spise sunt, så er problemet løst. Men tanken på mat tar overhånd. Er jeg hjemme en hel dag er det kun mat som står i hodet på meg. Alt går bare godt om jeg ikke er hjemme, da kan jeg godt gå en hel dag uten mat- uten problemer. Men hvordan skal jeg få bukt med dette?Orker ikke gå til legen når jeg vet hvor problemet ligger, vil bare få beskjed om å legge om kostholdet så er problemet løst. Jeg blir ikke tatt så veldig seriøst av legen min, men står på venteliste hos en ny. så får bare nøye meg med den jeg har enn så lenge.Noen som har kostholdstips, eller andre gode råd til meg? Anonymous poster hash: 3410a...08c
MJ<3 Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Da ville jeg fått henvisning til psykolog, evt gå privat så du slipper å vente. Det er jo noe som ligger i hodet ditt, og ikke noe fysisk galt som en lege bare kan fikse opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå