Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Er det noen grunn til at man ikke skal kunne gi grøt fra 8mnd+ til en drøyt 6 mnd gammel baby? Anonymous poster hash: 302a0...f5f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Det kommer an på hva babyen er vant til av fast føde. 8 mnd grøt inneholder mer fiber og er grovere på konsistens. Så viktig å gi tilstrekkelig med væske til for å unngå treg mage. Anonymous poster hash: e85d1...df7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Kun fått hjemmelaget mat hittil, grønnsaker, sammalt mel.. Det var bare av praktiske årsaker jeg akkurat i dag vurderte å gi kjøpegrøt, men den jeg hadde for hånd var 8mnd+. Anonymous poster hash: 302a0...f5f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Kun fått hjemmelaget mat hittil, grønnsaker, sammalt mel.. Det var bare av praktiske årsaker jeg akkurat i dag vurderte å gi kjøpegrøt, men den jeg hadde for hånd var 8mnd+. Anonymous poster hash: 302a0...f5f Ungen er forresten straks syv mnd og har spist fast føde i omlag en måneds tid. Anonymous poster hash: 302a0...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå