Gå til innhold

A propos skilsmissebarn og sånt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange mener at utroskap, selv et forhold på si, ikke er god nok grunn til å bryte opp familien, og at dama må bare tilgi og gå videre. Vel, min mann var utro da jeg var gravid, det var et forhold på si, med følelser og hele pakka, samtidig som han var drittsekk mot meg på slutten av svangerskapet. Jeg tilga av diverse grunner, men han holdt enda på et par uker etter at jeg tilga ham, fant jeg ut i ettertid (han benekter at han hadde kontakt med henne etter tilgivelsen, men jeg vet at det hadde de).

Nå 3 år etter er mitt selvbilde ødelagt, jeg klarer ikke se at jeg er pen eller mulig å elske og begjære. Mannen tenner ikke på meg og klarer ikke å ha sex med meg, selv om resten av forholdet er fint. Har ingen garantier for at han ikke er utro igjen, en mann i starten av 30-årene klarer vel ikke å gå i mange år uten noe som helst sex. Vi har ikke hatt sex på 2 år fordi han ikke vil. Barna har det fint og greit, mens jeg gjør ikke det.

Måtte bare dele en erfaring fra ei som ble til tross for forhold på si.

Anonymous poster hash: 4d58e...28e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett at noen har ment at man skal bli og tilgi utroskap. Det jeg har sett er noen som mener at utroskap ikke er synonymt med skilsmisse, og det blir vel noe annet?

Anonymous poster hash: 78b41...470

Gjest Antarctica
Skrevet

Ser at mange mener at utroskap, selv et forhold på si, ikke er god nok grunn til å bryte opp familien, og at dama må bare tilgi og gå videre. Vel, min mann var utro da jeg var gravid, det var et forhold på si, med følelser og hele pakka, samtidig som han var drittsekk mot meg på slutten av svangerskapet. Jeg tilga av diverse grunner, men han holdt enda på et par uker etter at jeg tilga ham, fant jeg ut i ettertid (han benekter at han hadde kontakt med henne etter tilgivelsen, men jeg vet at det hadde de).

Nå 3 år etter er mitt selvbilde ødelagt, jeg klarer ikke se at jeg er pen eller mulig å elske og begjære. Mannen tenner ikke på meg og klarer ikke å ha sex med meg, selv om resten av forholdet er fint. Har ingen garantier for at han ikke er utro igjen, en mann i starten av 30-årene klarer vel ikke å gå i mange år uten noe som helst sex. Vi har ikke hatt sex på 2 år fordi han ikke vil. Barna har det fint og greit, mens jeg gjør ikke det.

Måtte bare dele en erfaring fra ei som ble til tross for forhold på si.

Anonymous poster hash: 4d58e...28e

Du har visst en annen oppfatning av hva det er å "tilgi" enn jeg har...

Det du har gjort er å akseptere det, slå en strek over det og lide deg videre i noe du ikke trives med. Forholdet er jo dødt, slik du beskriver det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...