Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Ok, ikke direkte angst, men hjelp... Vi kjøpte et av de første husene vi var og kikket på, og det manglet en haug av de opprinnelige kriteriene våre. Det var overhodet ikke et sånt hus jeg så for meg tidligere. Da vi var der på visning fikk jeg en utrolig god følelse. Jeg ville ikke dra derfra igjen. Det er mange ting jeg elsker med huset. Men så er det flere ting som er tvert imot hva jeg ønsket. Jeg ville ha et stort kjøkken, stor stue og stor gang. Istedet er alle de tre tingene knøttsmå! Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke var mer skeptisk enn det jeg var, men jeg tenkte bare "det gjør ikke noe, det ordner seg, det løser seg". Håper virkelig vi/ jeg blir fornøyde når vi flytter inn. Nå føler jeg meg ganske skremt! Er det en normal følelse? Det er første gang noensinne at jeg kjøper hus. Anonymous poster hash: 81775...de4
Espoir Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Det er HELT normalt! Vi kaller det for post purchase anxiety. Den gode følelsen man får når man komme rinn i et hus er utrolig viktig! jeg tror at så lenge du hadde den da du var i huset, var det er riktig kjøp. Gled deg til å sette i stand ting og flytte inn og gjøre huset til ditt! Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Da vi kjøpte hus fikk jeg litt angst for at det var for lite og for langt fra sentrum (blir lang reisevei med kollektiv). Nå har vi bodd her i snart 2 år, og selv om det er litt av hvert som må fikses så er jeg kjempefornøyd Det går seg til. Jeg synes for øvrig at man burde få flere visninger eller noe når man skal kjøpe hus. Det er tross alt en enorm investering i livet hvor man kun får tatt en liten kikk i en time. Anonymous poster hash: ef8eb...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå