Gå til innhold

Noen her som har tatt botox i sinnarynken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det bra resultat? Hvor lenge varte det? Var det vondt? Ble det værre enn før når botoxen gikk ut?

Vurderer dette sterkt! Både pga hodepine pga mysing og selve rynken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, begynte for 3 år siden og tok hver 6.mnd i starten tror jeg. Nå trenger jeg knapt å ta botox for musklene jeg hele tiden brukte er "glemt" og rynken er borte. Og jeg hadde skikkelig ille. Nå er det 1 år siden sist og tenkte å ta litt før sommeren.

Skrevet

Oi så flott da!!

Jeg er redd for å bli sånn hollywood mimikkløs, men tror vel egentlig ikle jeg blir det. Merket du noe til det?

Hvor gjør du det når du gjør det?

Og hvor tar du det? Kun sinnarynken ?

Skrevet

Hehe nei absolutt ikke. Er kun den dragningen ned mellom øyene som blir redusert og etterhvert "glemmer" du de musklene. Nå er de sterke for vi bruker de hele tiden. Resten av pannen kunne jeh bevege helt fint, slik som å heise opp pannen. Det er mange som ikke får denne sinnarynken fordi musklene ikke brukes der. De er ikke mimikkløse av den grunn ;)

Jeg har tatt på Eliteklinikken i Sandvika. Hun er kjempeflink!

Skrevet

Jeg har! Det ble kjempebra, ingen stiv mimikk eller noe, ble bare bra for hodepine og skjønnheten 😃

Anonymous poster hash: 081a6...edd

Skrevet

Har en venninne som har gjort det i over 10 år, helt siden hun var 23-24 år. Fint resultat, masse mimikk og bevegelse.

Anonymous poster hash: f9c67...b92
Skrevet

Så flott!! Takk for svar! Da tror jeg at jeg gjør det i morgen.

Hvor fort så dere virkning? :) de av dete som gjør det i Oslo hvor? Og hva betaler dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...