Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Har en baby på halvannen måned, og det er innimellom en utfordring å amme. For han sovner ofte etter et minutts tid. Masserer og stimulerer inni håndflatene, men det virker brutalt å måtte gjøre det konstant gjennom måltidet. Noen tips til å holde babyen våken når jeg ammer? Anonymous poster hash: 633e8...200
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Ta av klær så det ikke er så behagelig å ligge der, bruke en kald klut for å vekke, sørge for at barnet er sikkelig våkent når du legger til. Stimulere føttene som du gjør- Anonymous poster hash: d2a66...297
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Og du gjør det gjennom hele måltidet. Det er ikke brutalt å få i ungen sin mat Anonymous poster hash: d2a66...297
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Nei det er nok ikke brutalt, det bare føles sånn innimellom når jeg må prøve å gjøre det ubehagelig for babyen for at han skal få i seg mat. Kan godt skjønne at det er effektivt det du foreslår, men jeg kan ikke slutte å tenke at det må innvirke negativt på babyens assosiasjon med mat. Det blir ikke kos lenger, liksom, det blir noe som innebærer kulde og ubehag. HI Anonymous poster hash: 633e8...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå