Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har tenkt ekstremt mye på dette i det siste. Håper at det er et liv etterpå. At en møter sine kjære igjen. Anonymous poster hash: 5a342...bfc
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Da blir du pinet resten av livet for alt det gale du har gjort.. Anonymous poster hash: 59921...9ad
Gjest Julia1984 Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vet ikke, men at det er energier i drift vi ikke klarer å forklare eller vite før vi faktisk er død selv er jeg helt sikker på. Mer mellom himmel og jord enn vi er klar over. Men tror ikke det går an å forklare av naturlige årsaker før vi er død selv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror man går inn i en annen tilstand av eksistens. Hvor man havner aner jeg ikke.. Men jeg tror sjelen lever videre og at man møter igjen dem man elsker og savner. Anonymous poster hash: 5c45b...e4c
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vet ikke om jeg tror eller om jeg bare håper, men for meg er gjenfødelse det som føles mest sannsynlig i allefall.
Gjest 5 andre Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Da er det helt slutt og kroppen råtner (om man velger å begrave), og blir til noe annet i naturen. Så på Schrödingers katt hvor de fulgte merket DNA fra døde planter (i nitritt?), og hvordan det ble funnet igjen i nye planter. Spennende. Sjelevandring har jeg ingen tro på. Ingen hjerne - ingen tanker eller sjel.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har tenkt ekstremt mye på dette i det siste. Håper at det er et liv etterpå. At en møter sine kjære igjen. Anonymous poster hash: 5a342...bfc Hva med de som har vært gift, blitt enker og funnet ny partner… Hvem har de det hyggelig med i "himmelen"? Anonymous poster hash: 28d56...d23
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror at "jeg-et", forsvinner i et annet univers. Dvs at kroppen råtner eller kremeres, men at det er snakk om helt annen energi. Det er ganske interessant å lese om erfaringene til de som har blitt gjennopplivd etc. Jeg tror....og det skal jeg få lov til. At det er mer mellom himmel og jord enn vi kan være i stand til å forklare. Kroppen er borte, men ikke energier. Anonymous poster hash: 990ca...ab0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 Det blir mørkt og svart også er man ikke mer.. Anonymous poster hash: ba939...dda
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror de som er glad i meg kommer til å bli veldig lei seg.. Håper såklart det skjer noe, men tror ikke det 😉
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #16 Skrevet 18. mars 2015 At det er et "liv" etter døden er jeg overbevist om. Har selv opplevd å bli oppsøkt av døde familiemedlemmer, så at det er noe der tviler jeg ikke på. Gjenfødelse tror jeg også på. Avtrykket av sjelen din, mennesket du har vært i livet som var, blir bevart (i det noen kaller himmelen, andre kaller etterlivet, eller lyset), mens selve sjelen din går videre inn i en ny person. Anonymous poster hash: 83bdf...5db
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2015 #17 Skrevet 18. mars 2015 Tomhet, slutt på liv og eksistens. Intet liv eller lykke, men heller ikke sorg eller smerte. Anonymous poster hash: 28854...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå