Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Er gravid og har to barn på 6 og 3 år. 33 uker på vei. Og jeg kjenner ingen glede mer. Alt gjør meg irritert . Jeg elsker ungene over alt på jord, men kjenner at jeg blir så lei av dem at jeg bare vil rømme. Jeg tror min humørsyke og oppfarende mann har noe med saken å gjøre. Jeg tror nesten han er bipolar...sånn fra null til hundre på .5 sekunder.. Tar meg i å kjefte på ungene for hver minste lille ting. Som når 6 åringen tisset seg ut igjen i dag. Jeg småkjeftet og spurte gang på gang om hvorfor ham gjorde det. Hadde han visst det så hadde han vel ikke tisset på seg. Og treåringen som gjør seg til og skal gjøgle i butikken. Ble kjempesint på henne Huff. Jeg vil ikke være sånn. JJeg vil være den tålmodige og snille mammaen jeg var før... Anonymous poster hash: 3e5e0...911
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Oj. Høres ut som om du er utslitt! Søk hjelp - for deg selv. Og forlang av mannen at han tar sin psykiske helse på alvor, hvis det er slik at du er i ferd med å bli "smitta".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå