Gå til innhold

Hva pokker!feiler det meg?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått i et par år nå med smerter i ene puppen/brystet, det stråler i tillegg i armhulen og ned i hele armen, særlig vondt i albueleddet og nede i håndleddet.

Smertene kommer og går, kan være helt borte i et par uker for så å komme tilbake med full kraft!

Fysioterapauten sier det ikke er muskulært, jeg har tatt mammografi for 2 år siden som de ikke kunne se noe på og jeg har tatt treningsEKG uten noe å finne.....

Jeg er mildt sagt dritlei av å gå slik, når smertene er her fungerer jeg bare halvt, jeg blir i tillegg redd pga de ikke finner noe årsak...

Skal til nevrolog om noen mnd(skal prøve å få det fremskyndet...)

Noen med noen lignende symptomer eller anelse om hva dette kan komme av?!

Anonymous poster hash: 0472b...3ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få sjekket nakken og ryggen din hos en dyktig kiropraktor eller naprapat.

Det kan stamme fra leddmessige ting i nakke og øvre del av bryst/-rygg.

Og så hadde jeg ikke stolt 100 % på at det ikke er muskulært, har sett litt for mange som har fått den beskjeden hos fysioer når det har vært muskulært likevel.

hilsen fysioterapeut

Anonymous poster hash: 44659...0e1
Skrevet

Takk for svar!:)

Han sjekket alle triggerpunktene eller hva han kalte det og han kunne ikke finne noe som gjorde vondt der og da...sjekket holdningen min, og alt annet fra topp til tå...uten å finne noe som helst:-(

Man begynner jo å tenke da, hva er dette, er det noe farlig....

men kan veldig godt være du har rett, burde kanskje få meg time til kiropraktor....

Skrevet

Takk for svar! :)

Han sjekket alle triggerpunktene eller hva han kalte det og han kunne ikke finne noe som gjorde vondt der og da...sjekket holdningen min, og alt annet fra topp til tå...uten å finne noe som helst:-(

Man begynner jo å tenke da, hva er dette, er det noe farlig....

men kan veldig godt være du har rett, burde kanskje få meg time til kiropraktor....

Trolig stemmer det fysioen har sagt, men jeg har (dessverre) vært borti en god del som har fått høre at det ikke finnes triggerpunkt og spenninger.... når det egentlig er flust med det. Noen pasienter kan ha muskulatur som på en måte "skjuler" spenningene, og det kan lett overses om man ikke er oppmerksom på det.

Regner med at nevrologen tester deg. Be ev. om MR hode, nakke, ev. øvre rygg også.

Og finner de ikke noe som helst, begynn å tenke i baner infeksjoner, skjulte infeksjoner (a la flåttbitt o.l.).

Lykke til :)

Skrevet

MR har jeg fått avslag på 2 ganger.........:-S

Jeg tenker, kan det ha kommet etter epidural som ble satt under fødsel som nummet store deler av ryggen min i et halvt år...var helt følelsesløs der..

Turte ikke ta det ved andre fødsel pga dette..._S

Skrevet

Anbefaler også kiropraktor :) De finner ut om det er beina eller musklene, eller ingen av delene.

Anonymous poster hash: 1b92c...e99
Skrevet

MR har jeg fått avslag på 2 ganger.........:-S

Jeg tenker, kan det ha kommet etter epidural som ble satt under fødsel som nummet store deler av ryggen min i et halvt år...var helt følelsesløs der..

Turte ikke ta det ved andre fødsel pga dette..._S

Enda en god grunn til å gå til en dyktig kiropraktor. Jeg vet ikke om epidural kan gi utslag så høyt oppe, det vil i så fall være svært sjelden bivirkning, vil jeg tro (men lite kan utelukkes med sikkerhet). En kiropraktor kan trolig si mer om det. I tillegg kan en kiropraktor henvise deg direkte til MR hvis han/hun anser at det bør gjøres, trenger da ikke gå gjennom legen din.

Skrevet

da skal jeg finne en kiropraktor!Men må jeg gjøre det via fastlegen?

Skrevet

da skal jeg finne en kiropraktor!Men må jeg gjøre det via fastlegen?

Nei, det trenger du ikke. Bare finn en kiropraktor og ring og bestill time direkte der.

Skrevet

Akupunktur! Jeg ble et helt nytt menneske.

Anonymous poster hash: 2d48c...6ed

Skrevet

der var tråden min ja...akupunktur har jeg ikke tenkt på faktisk, kanskje verdt å prøve...

har vært helt j***** i et par dager nå...begynt på Orudis tablettene igjen for å se om det blir bedre....

Skrevet

Så noe om noenlunde det samme på nrk i går? På det der engelske programmet om sykdommer. Men hun jenta der ble behandlet med store doser nattlysoljepiller som fungerte som bare det! Tror det het mastalgia. Kan det være noe sånn du har?

http://o.oolco.com/artikkel/mastalgia-brystsmerter

Anonymous poster hash: 951ca...bc7

Skrevet

hum, men smertene mine går ut i armen og leddene også....og smertene kommer og går...er ikke mastalgi mest under mens?:S

Skrevet

Smertene du beskriver høres ut som mine smerter i håndledd, knær,en finger og en tå... Jeg har kroppen full av cyster/ganglioner... Det er satans vondt når de vokser, og det kan være flere uker. Så sprekker de,eller legen min setter kortisonsprøyter rett inn i de,om de er så vonde at det hemmer meg i hverdagen. Da er det bra igjen til de vokser på nytt. Har tatt MR flere ganger,og henvist operasjon,men får avslag gang på gang fordi kirurgen mener jeg ikke sliter nok...

Vet ikke om det er det samme for deg, mem det er verdt å sjekke ut iallefall.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...