Gå til innhold

hvilken sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde vi maks uflaks, vogna datt bak i bilen(sto bare bak i en kasse bil) å gikk i stykker. Kjøpt brukt på finn.no for 1 år siden. Så egentlig ingen krise, den var ikke så dyr, men kjedelig likevel. Så nå må vi kjøpe ny vogn. Men det er så mye å velge i! 

Jeg ønsker meg en sportsvogn som er god å trille i litt ulendt terreng. Ikke velter lett og tåler litt. Fire hjul. Å vil gjerne ha barnet vendt mot meg. Finnes det en slik vogn? 

Har hatt simo duo 2011 modell, vært godt fornøyd med denne vogna. Den har hatt vendbart styre, noe jeg har likt VELDIG godt:)  Så tenkte på kanskje å bare kjøpe en slik, men har de nye modellen også vendbart styre? 

Kom gjerne med tips om forskjellige vogner, jeg vet ingenting om noen av dem. Prøver å google, men er jo så mange forskjellige typer der ute! 

Anonymous poster hash: 78134...ec6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super nitro, eller kanskje super viking air.

Jeg ville kjøpt et super viking air understell, og så kjøpt en sittedel på finn.

Skrevet

Brio race

Anonymous poster hash: cbbaa...97a

Skrevet

Brio race

Den kan du bare ha fra deg dessverre

Skrevet

Emmaljunga edge duo sport kan du vippe håndtaket over på andre siden :) vi er veldig fornøyd med den. Stødig og kommer frem overalt.

Anonymous poster hash: 1a72d...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...