Gå til innhold

Dere som tegner øyenbryn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er helt håpløse men er redd for å ende opp med et snodig ansiktsuttrykk hvis jeg tegner på dem. Mener ikke å barbere dem bort altså. Bare farge og få de bedre.

Ser at det finnes noen slags maler å legge på og tegne etter. Bruker dere det?

Pudder eller blyant? Bør sitte godt.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker blyant (føler detcsitter best) så lys som mulig uten at det blir gjennomsiktig :)

Skrevet

Jeg har i alle år stadig vendt tilbake til H&M sin øyebrynsblyant. Har prøvd andre merker, men det er utrolig nok denne denne som funker best for meg. Tror den koster i underkant av 50kr (kanskje ennå rimeligere til og med). Jeg markerer svakt og forsiktig først og så bruker jeg den lille kammen på toppen til å duse ut. Tegner heller på litt tydeligere etterhvert hvis det trengs. Jeg har alltid fått masse komplimenter for øyenbrynene mine og mye av den æren må jeg nok gi til denne blyanten😉

 

Anonymous poster hash: 04cd3...2e7

Skrevet

Jeg har i alle år stadig vendt tilbake til H&M sin øyebrynsblyant. Har prøvd andre merker, men det er utrolig nok denne denne som funker best for meg. Tror den koster i underkant av 50kr (kanskje ennå rimeligere til og med). Jeg markerer svakt og forsiktig først og så bruker jeg den lille kammen på toppen til å duse ut. Tegner heller på litt tydeligere etterhvert hvis det trengs. Jeg har alltid fått masse komplimenter for øyenbrynene mine og mye av den æren må jeg nok gi til denne blyanten😉

 

Anonymous poster hash: 04cd3...2e7

Enig, den blyanten er gull! Jeg har fin form på øyenbrynene, men de trenger litt ekstra farge.

 

 

Anonymous poster hash: d5456...c1b

Skrevet

Jeg har i alle år stadig vendt tilbake til H&M sin øyebrynsblyant. Har prøvd andre merker, men det er utrolig nok denne denne som funker best for meg. Tror den koster i underkant av 50kr (kanskje ennå rimeligere til og med). Jeg markerer svakt og forsiktig først og så bruker jeg den lille kammen på toppen til å duse ut. Tegner heller på litt tydeligere etterhvert hvis det trengs. Jeg har alltid fått masse komplimenter for øyenbrynene mine og mye av den æren må jeg nok gi til denne blyanten😉

 

Anonymous poster hash: 04cd3...2e7

Det syntes jeg også, helt til sommeren kom og den smeltet vekk ila dagen 🙈

Skrevet

Signerer h&m-kvaliteten på sommerstid. Da renner den vekk :( Jeg bruker nå en blyant fra Shiseido som ikke trenger påfyll.

Jeg bruker ikke mal. Har streket opp øyenbrynene i 20 år, så får perfekte bryn uten hjelp. Farge funker ikke for meg da jeg har helt lyse og formløse bryn. Enda de napper i forkant, så ser jeg ut som kaptein Sabeltann 😳

 

Anonymous poster hash: 04da1...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...